Warunki zwrotów

Nasze zaangażowanie

W Etam zawsze możesz zmienić zdanie !

Licząc od daty Twojego zamówienia, masz aż 30 dni na zmianę decyzji, czyli odstąpienie od umowy (produkt nie może być używany i powinien zostać przesłany w oryginalnym opakowaniu).

 

Wybierz jedną z dwóch opcji zwrotów

 

Zwrot pocztą lub kurierem :

Jedną z możliwości zwrotów jest wysyłka pocztą lub kurierem do jednego z naszych magazynów.

Opłatą za wysyłkę zwracanych produktów obciążany jest klient za wyjątkiem sytuacji w której błąd leżał po naszej stronie.

 

Zwracane produkty powinny zostać wysłane z potwierdzeniem zakupu (możliwość wydrukowania ze swojego adresu e-mail, na który przesłaliśmy wcześniej potwierdzenie wysyłki lub przez: «Moje konto»).

W przypadku zwrotu pocztą lub kurierem nie ma możliwości wymiany, dokonujemy tylko zwrotu.

   

Tutaj znajdziesz listę sklepów Etam, na adres których możesz odesłać paczkę do zwrotu:kliknij-tu.

Zwrot do sklepów Etam

Drugą z możliwości jest zwrot produktów w sklepach Etam na terenie Polski (za wyjątkiem outletu).

 

 

Zwracane produkty muszą zostać dostarczone do sklepu z fakturą (możliwość wydrukowania ze swojego adresu e-mail, na który przesłaliśmy wcześniej potwierdzenie wysyłki lub przez: «Moje konto»).

 

Jeśli zamówienie zostało złożone bez zakładania konta, w przypadku jakiejkolwiek potrzeby zawsze można skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta przez «Kontakt» po kliknięciu w «Moje konto».

 

Aby zapoznać się z listą sklepów w Twojej okolicy, kliknij-tu.

Zwrot należności

Zwrot należności jest zaksięgowany bezpośrednio na Twoim koncie bankowym. W tym celu korzystamy z usług  naszego bezpiecznego partnera płatniczego - firmy Adyen. Z reguly trwa do do 4-5 dni, a maksymalnie do 14 dni przelew powinien pojawić się na Twoim koncie lub karcie. Następnie e-mail potwierdzający zwrot należności jest przesyłany na podany adres pocztowy.