Warunki zwrotów

Nasze zaangażowanie

W Etam zawsze możesz zmienić zdanie !

Licząc od daty Twojego zamówienia, masz aż 30 dni na zmianę decyzji, czyli odstąpienie od umowy (produkt nie może być używany i powinien zostać przesłany w oryginalnym opakowaniu).

 

Wybierz jedną z dwóch opcji zwrotów

 

Zwrot pocztą lub kurierem :

Jedną z możliwości zwrotów jest wysyłka pocztą lub kurierem do jednego z naszych sklepów.


Opłatą za wysyłkę zwracanych produktów obciążany jest klient za wyjątkiem sytuacji w której błąd leżał po naszej stronie.

 

Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć przyczepione metki. Ponadto produkty muszą być zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie (nienoszonego, niezniszczonego). Do zwracanego produktu musi być dołączona metka.
Zwracane produkty powinny zostać wysłane na podstawie podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, którego przykład znajdziesz w naszych Ogólnych Warunkach Sprzedaży lub każdą inną jednoznaczną deklaracją odstąpienia.

   

Tutaj znajdziesz listę sklepów Etam, na adres których możesz odesłać paczkę do zwrotu: kliknij-tu.

Zwrot do sklepów Etam

Drugą z możliwości jest zwrot produktów w sklepach Etam na terenie Polski (za wyjątkiem outletu).

 

Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć przyczepione metki. Ponadto produkty muszą być zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie (nienoszonego, niezniszczonego). Do zwracanego produktu musi być dołączona metka.

Sklep Etam rejestruje zwrot i wręcza Klientowi potwierdzenie przyjęcia produktu. Należy zachować to potwierdzenie, ponieważ jest dowodem dokonania zwrotu. Zwrot należności otrzymasz na konto lub kartę płatniczą.

 

Jeśli zamówienie zostało złożone bez zakładania konta, w przypadku jakiejkolwiek potrzeby zawsze można skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta przez «Kontakt» po kliknięciu w «Moje konto».

 

Aby zapoznać się z listą sklepów w Twojej okolicy, kliknij-tu.

Zwrot należności

Zwrot należności jest zaksięgowany bezpośrednio na Twoim koncie bankowym. W tym celu korzystamy z usług  naszego bezpiecznego partnera płatniczego - firmy Adyen. Z reguly trwa do do 4-5 dni, a maksymalnie do 14 dni przelew powinien pojawić się na Twoim koncie lub karcie. Następnie e-mail potwierdzający zwrot należności jest przesyłany na podany adres pocztowy.