Pytania/odpowiedzi

Ta zakładka pozwala znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

6 najczęściej zadawanych pytań

1 -Czy mogę dokonać wymiany produktu jeśli został odesłany do magazynu?

W przypadku zwrotu przesłanego do magazynu, nie ma możliwości wymiany. Zwrot należności odbywa się automatycznie po dotarciu Twojej paczki do nas. Zwrot zostanie przesłany na Twoje konto przez Adyen, naszego partnera bezpiecznych płatności. Tuż po dokonaniu zwrotu otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem zwrotu.

2 - Czy mogę dokonać wymiany produktu w sklepie i dostać zwrot należności tamże?

Nie ma możliwości wymiany w sklepach stacjonarnych produktów Etam zakupionych online, jest możliwy tylko zwrot. Zwrot należności nie odbywa się w sklepie, tylko online

Produkty powinny być zwracane bądź wymieniane z fakturą (Faktura zawsze jest dołączany do paczki lub jeśli nie możesz jej znaleźć, zawsze możesz ją wydrukować poprzez «Moje konto»).

W przypadku zamówień online na prezent, istnieje możliwość tylko zalogowania się poprzez «Moje konto» Uwaga, jeśli zamówienie zostało złożone bez stworzenia konta, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta w «Kontakt».

W przypadku zamówienia online poprzez wymianę gwiazdek z karty lojalnościowej, akceptujemy tylko zwrot.

3 - W jaki sposób mogę otrzymać zwrot należności?

W przypadku zwrotu do magazynu lub niekompletnego zamówienia, zwrot należności jest dokonywany automatycznie na Twoje konto bankowe lub kartę. Zwrot zostanie przesłany na Twoje konto przez Adyen, naszego partnera bezpiecznych płatności. Zwrot należności od momentu akceptacji zwrotu paczki trwa do 14 dni. Tuż po dokonaniu zwrotu otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem zwrotu.

4 - Zamówienie na Etam.pl było dokonane z użyciem jednej że zniżek lojalnościowych (25 zł / 50 zł / 80 zł / 120 zł). Czy przy dokonywaniu zwrotu do magazynu, możliwy jest zwrot należności na konto bankowe?

Jeśli odsyłasz do magazynu lub oddajesz do sklepu paczkę jako zwrot, zwrot należności jest wartością netto fizycznie zapłaconą za dany produkt. W związku z tym tracisz użyte zniżki.

5 - Czy mogę śledzić swoje zamówienie poprzez «Moje konto» jeśli zamówienie zostało złożone bez zakładania konta?

Niestety nie możesz śledzić swoich zamówień poprzez «Moje konto», ani korzystać z usług personalizacji ponieważ nie założyłeś/aś konta.
Ta funkcja ma ponadto wiele zalet.

Uwaga, jeśli posiadasz kartę lojalnościową, Twoje gwiazdki nie będą się kumulowały bez zalogowania na konto. Należy założyć konto na Etam.pl abyśmy mogli połączyć Twoją historię zamówień z Twoimi danymi na karcie.

Jeśli nie znalazłaś/eś powyżej odpowiedzi na nurtujące Cię pytania, wybierz jeden z poniższych tematów.

  1. 1 - Zamówienie

    > Jakie metody płatności są możliwe na etam.pl?

    Masz możliwość zapłaty za zamówienie kartą płatniczą

    Płatność kartą płatniczą:

    Karty akceptowane to Visa, Visa Electron Eurocard/Mastercard, Amex.

    Aby transakcja dokonana kartą płatniczą stała się widoczna na Twoim koncie bankowym, zazwyczaj trwa to 48 godzin, .

    > Czy płatność na stronie etam.pl jest bezpieczna?

    Ochrona Twoich danych bankowych jest całościowo zagwarantowana przez bezpieczny system płatności Adyen. Twoje dane są szyfrowane, przesyłane przez serwer SSL i nie są udostępniane podmiotom trzecim. Te informacje w żadnym momencie nie trafiają na nasz serwer. To jest między innymi powód, dla którego każdorazowo przy nowym zamówieniu, podajesz swoje dane bankowe.

    > Czy mogę anulować lub zmienić zamówienie?

    Po zatwierdzeniu zamówienia, dokonanie jego zmiany już nie jest możliwe.

    W tym celu, prosimy o skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta w «Kontakt»

    > Czy mogę złożyć zamówienie zapakowane na prezent?

    Tak. Wystarczy zaznaczyć okienko «Pakowanie na prezent». Twoje produkty zostaną zapakowane w bibułę i umieszczone w pudełku prezentowym Etam, bez podawania ceny. Uwaga, nie zapomnij o osobistych kilku słowach od siebie...

    Sekcja «Moje konto» daje dostęp do Twojej faktury.

    Uwaga, jeśli złożyłaś zamówienie bez tworzenia konta, w razie potrzeby, prosimy o skontaktowanie się z Działem Obsługi Klienta w «Kontakt»

    PS. W razie, gdyby artykuł Ci nie odpowiadał, przeczytaj akapit "Jakie są warunki zwrotu artykułów i uzyskania zwrotu pieniędzy ?"

  2. 2 - Dostawa i koszty wysyłki

    > Jaki jest czas dostawy mojego zamówienia ?

    Realizujemy zamówienia od poniedziałku do piątku.

    Kompletowanie zamówienia zajmuje od 2 do 3 dni roboczych. Terminy doręczania przez naszych partnerów oraz nasze sklepy generalnie nie przekraczają 6 dni roboczych (na terenie Polski).

    Uwaga, w pewnych okresach: Wyprzedaże, Święta etc.… realizacja Twojego zamówienia może się wydłużyć z racji dużej liczby zamówień do zrealizowania.

    Na złożenie formularza odstąpienia od umowy masz 30 dni. Serwisy kurierskie nie pozwalają na poszukiwania paczki po upływie 30 dni.

    > Czy mogę śledzić drogę mojej paczki?

    Jeśli złożyłaś zamówienie z dostawą do domu po otrzymaniu e-maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia, możesz śledzić drogę swojej przesyłki pod adresem URL podanym w e-mailu.

    Aby śledzić drogę swojej paczki, wejdź na «Moje konto» / «Moje zamówienia» i zaznacz swoje zamówienie.

    W przypadku dostawy do sklepu, otrzymasz email zawiadamiający o wysyłce Twojego zamówienia, a następnie e-mail i/lub SMS zawiadamiający o dostarczeniu Twojej paczki do sklepu.
    Na odbiór paczki będziesz miała 7 dni (za okazaniem dowodu tożsamości i numeru zamówienia).

    Pamiętaj o podaniu nam swojego numeru telefonu komórkowego, by móc otrzymać od nas sms.

    > Czy mogę uzyskać doręczenie paczki pod zagraniczny adres?

    Etam.pl zapewnia dostawy do Polski. Jeśli interesuje Cię inny kraj wejdź na Etam.com i sprawdź warunki dostawy do innych krajów.

    > W jakim terminie można zareklamować zamówienie złożone na Etam.pl ?

    W razie wystąpienia problemu z dostarczeniem Twojego zamówienia, termin dostawy Twojej paczki wynosi w przybliżeniu 7 dni w Polsce.

    Jeśli chcesz odstąpić od umowy, masz na to 30 dni od momentu złożenia zamówienia. Prosimy o skontaktowanie się z działem obsługi klienta w «Kontakt »

    W istocie wiedz, że poszukiwania prowadzone na poczcie w związku z niedostarczeniem Twojej paczki nie mogą przekroczyć 30 dni.

    Po upływie 2 miesięcy od momentu założenia reklamacji, prośby o zwrot pieniędzy nie będą już uwzględniane. Nasz bank pozwala na dokonywanie zwrotu pieniędzy w terminie maksymalnie do 60 dni.

  3. 3 - Odstąpienie od umowy i zwrot pieniędzy

    > Moje zamówienie jest niekompletne, jak dokonuje się zwrot pieniędzy za niewysłane artykuły?

    Przy zamówieniu na stronie Etam.pl, z Twojego konta zostaje pobrana należność za całe zamówienie, a potem na Twoje konto powraca równoważność niewysłanych artykułów.

    Zwrot pieniędzy dokonuje się po wysyłce Twojego zamówienia w terminie do 14 dni.

    W razie niekompletnego zamówienia, dostawa nie zostanie rozłożona na kilka mniejszych przesyłek. Dlatego też zachęcamy do regularnego odwiedzania naszej strony i obserwowania dostępności produktów i możliwości ich dostaw.

    > Jakie są warunki zwrotu artykułów i uzyskania zwrotu pieniędzy?

    Możesz wybrać jedną z dwóch opcji:

    I. Zwrot w sklepie Etam

    Możesz dokonać zwrotu swoich artykułów zakupionych online w sklepach Etam Lingerie w Polsce (z wyjątkiem outletu ).

    Do paczki z Twoimi zwracanymi artykułami powinna być dołączona faktura (którą możesz wydrukować, w razie potrzeby w «Moje konto»).

    W przypadku zamówienia na prezent, jedynie przez sekcję «Moje konto» uzyskasz dostęp do faktury.
    Uwaga, jeśli złożyłaś zamówienie bez utworzenia konta, to, w razie potrzeby, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta w «Kontakt».

    II. Masz możliwość odesłania artykułów pocztą do jednego z naszych sklepów.

    Do paczki z Twoimi zwracanymi artykułami powinna być dołączona faktura.

    Koszty pocztowe są po Twojej stronie, chyba że zwrot jest spowodowany naszym błędem.

    Znajdź nasz najbliższy sklep i wyślij na jego adres zwracane artykuły:
    http://store.etam.com/pl/

    Zwrot pieniędzy w obu przypadkach nastąpi na Twoje konto bankowe lub kartę płatniczą.

    > W jakim terminie otrzymam zwrot pieniędzy w razie odesłania artykułów ?

    Zaraz po przyjęciu Twojej paczki do naszego magazynu, wyślemy Ci e-mail potwierdzający zwrot pieniędzy. Będzie to miało miejsce około piętnaście dni po wysłaniu nam przez Ciebie paczki.

    W razie opóźnienia zwrotu pieniędzy, prosimy o kontakt z działem obsługi klienta w
    «Kontakt».

  4. 4 - Moje konto Etam.pl

    > Czy Etam.pl gwarantuje poufność moich danych osobowych?

    Te dane są przeznaczone wyłącznie dla Spółki Etam. Zgodnie z ustawą Informatique et Libertés n° 78-17 z dnia 6 stycznia 1978, masz w dowolnym momencie prawo do dostępu do nich i ich modyfikacji lub żądania usunięcia.

    Możesz zaakceptować lub odmówić akceptacji dla używania tych danych przez podmioty trzecie. W tym celu, wyślij e-mail na: dok@etam.pl lub list na adres : Serwis etam.pl, 57/59 rue Henri Barbusse - 92614 Clichy Cedex - Francja.

    > Jak utworzyć konto na etam.pl?

    Utworzenie konta może mieć miejsce w momencie zatwierdzania Twojego zamówienia. Wystarczy wybrać pożądane artykuły i kliknąć na "Zawartość mojego koszyka", a następnie "Przejdź do płatności".

    Wybierz jedną z dwóch opcji:
    Pierwsza : Jeśli juz robiłaś już zakupy na Etam.pl
    Druga : Jeśli jest to Twoje pierwsze zamówienie na Etam.pl

    Możesz też bezpośrednio utworzyć konto za pośrednictwem sekcji «Moje konto»

    W obu przypadkach, kliknij ostatecznie na «zatwierdź». Wtedy otrzymasz e-mail potwierdzający utworzenie Twojego konta oraz zawierający Twoje hasło. Nie kasuj go, gdyż będzie Ci potrzebny przy następnym logowaniu.

    > Utraciłam moje hasło, jak mogę je odnaleźć ?

    Po utworzeniu Twojego konta, otrzymasz e-mail potwierdzający tę operację i zawierający Twoje hasło.

    Możesz również wejść na podstronę «Moje konto», by uzyskać dostęp do swoich osobistych informacji. Zgłoś potrzebę otrzymania nowego hasła klikając " Zapomniałeś/aś hasła?", by niezwłocznie otrzymać e-mail z nowym hasłem.

    Możesz także skontaktować się z działem obsługi klienta w «Kontakt»

    > Jak mogę zmienić moje hasło?



    Możesz zalogować się na stronie Etam.pl na «Moje konto» i zmienić hasło poprzez «Moje dane».

    > Jak mogę zmienić mój adres e-mail?

    Możesz zmienić swój adres e-mail przed kolejnym zamówieniem. W tym celu zaloguj się na «Moje konto» i «Moje dane».

    > Czy mogę śledzić swoje zamówienia poprzez sekcję « Moje konto », jeśli złożono je bez utworzenia konta?

    Nie możesz śledzić swoich zamówień za pośrednictwem sekcji «Moje konto», ani uzyskać dostępu do ogółu spersonalizowanych usług, dopóki nie utworzysz konta.
    Ta opcja pozwala na szybkie złożenie zamówienia.

  5. 5 - Inne

    > Gdzie mogę znaleźć dane wybranego sklepu?

    Do wszystkich sklepów Etam Lingerie odsyła nasza strona, poprzez sekcję " Sklepy Etam", mieszczącą się na dole strony. Wystarczy wskazać okolicę, w której szukasz punktu sprzedaży Etam i kliknąć na "ok".

    > Jak zatwierdzić swój kod zniżkowy?

    Jeśli przysługuje Ci zniżka, wystarczy zatwierdzić kod zniżkowy, zaznaczając przewidziane w tym celu okienko na podstronie "koszyk". Następnie kliknij na "Ok", a zniżka automatycznie naliczy się do Twojego zamówienia.

  6. 6 - Karta Lojalnościowa MyEtam

    > Jakie są zalety Programu Lojalnościowego MyEtam?

    Całość Programu Lojalnościowego MyEtam jest zaprezentowana w Twojej strefie lojalnościowej

    > Jakie warunki muszę spełnić, by otrzymać Kartę Lojalnościową MyEtam ?

    Do posiadania Karty Lojalnościowej MyEtam uprawnia Cię zakup za minimum 160 zl w sklepie Etam (nie na stronie www). Możesz o nią poprosić we wszystkich sklepach Etam Lingerie w Polsce.

    Nie mogę uruchomić swojej strefy lojalnościowej.

    Aby uruchomić swoją strefę lojalnościową należy kliknąć na dole strony w Konto MyEtam..

    Należy podać swoje nazwisko (bez imienia) i dziesięciocyfrowy numer Karty Lojalnościowej MyEtam.

    Jeśli dalej nie możesz się zalogować, skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@etam.com

    > Jak mogę zmodyfikować dane osobowe na Karcie Lojalnościowej MyEtam?
    Wybierz sekcję "Moje konto – Moje dane osobowe".

    > Czy mogę zapisywać gwiazdki na Karcie Lojalnościowej MyEtam przy zamówieniu online?

    Tak, Twoje gwiazdki zostaną zarejestrowane automatycznie, jeśli przy tworzeniu konta na Etam.pl podasz swój numer Karty Lojalnościowej MyEtam.

    > Zapomniałam okazać mojej Karty Lojalnościowej MyEtam w sklepie/ Zapomniałam podać numeru mojej Karty Lojalnościowej MyEtam podczas składania zamówienia on line. Jak mogę zarejestrować swój zakup na Karcie Lojalnościowej?

    Jeśli chodzi o zakupy dokonane w sklepie, przy kolejnej wizycie wystarczy poprosić o dodanie gwiazdek, za okazaniem Karty Lojalnościowej MyEtam i paragonu.

    Jeśli chodzi o zakupy dokonane on line, prosimy o podanie nam Twojego numeru zamówienia i Twojego numeru Karty Lojalnościowej MyEtam, wysyłając e-mail na adres: kontakt@etam.com

    Uwaga, nie zapomnij zarejestrować swojego numeru Karty Lojalnościowej MyEtam podczas tworzenia konta na Etam.pl, aby Twoje gwiazdki były automatycznie rejestrowane.

    > Zgubiłam oferty zniżek przesłane mi pocztą / oferty wysłane e-mailem, czy możecie mi je przesłać ponownie ?

    Jeśli aktualnie upływa ważność tych ofert, szybko skontaktuj się z nami pod adresem: kontakt@etam.com

    Jeśli ponowne przesłanie jest możliwe, zrobimy to.