Twoje ustawienia plików cookie

Firma Etam wymaga akceptowania plików cookie w celu zoptymalizowania wydajności, poprawnej intergracji z sieciami społecznościowymi i dostarczania trafnych treści reklamowych. Pliki cookie z zewnętrznych portali społecznościowe oraz z reklam używane są w celu zapewnienia optymalnych funkcji w sieciach społecznościowych, a także spersonalizowanych reklam. Dowiedz się więcej o tych ciasteczkach i o przetwarzaniu danych osobowych, oraz o przestrzeganiu zasad poufności i plików cookie w naszych ogólnych warunkach sprzedaży. Czy akceptujesz te pliki cookie i implikacje związane z korzystaniem z twoich danych osobowych?

Możesz zmienić swoje preferencje w "Ustawieniach plików cookie" na dole strony.

Twoje ustawienia plików cookie

FunkcjeNiezbędne do nawigacji
Te pliki cookie są niezbędne do zapewnienia optymalnego funkcjonowania witryny i dlatego są stale aktywowane. Obejmują pliki cookie, które zapamiętują Twoją wizytę w witrynie podczas sesji lub, jeśli chcesz, od sesji do sesji. Uczestniczą w obsłudze koszyka i procesu zakupów oraz pomagają w przypadku problemów z bezpieczeństwem i zapewniają przestrzeganie koniecznych regulacji.
Te pliki cookie pozwalają nam poprawić ergonomię witryny poprzez analizę wykorzystania odwiedzających. W niektórych przypadkach te pliki cookie poprawiają szybkość przetwarzania żądań, umożliwiając nam zapisywanie preferencji dotyczących witryny. Wyłączenie tych plików cookie może spowolnić działanie witryny i ograniczyć trafność rekomendacji.
Pliki cookie sieci społecznościowej pozwalają łączyć się z sieciami społecznościowymi i udostępniać treści z naszej witryny. Ciasteczka reklamowe (zewnętrzne) pobierają informacje, aby lepiej kierować reklamy w oparciu o Twoje zainteresowania na stronach Etam i poza nimi. W niektórych przypadkach te pliki cookie wiążą się z wykorzystaniem twoich danych osobowych. Aby uzyskać więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, zapoznaj się z naszą Polityką prywatności i plików cookie. Jeśli wyłączysz te pliki cookie, zobaczysz mniej trafne reklamy, które nie będą w stanie poprawnie łączyć się z Facebookiem, Twitterem ani innymi sieciami społecznościowymi i nie będziesz mieć możliwości udostępniania treści w sieciach społecznościowych.

Możesz zmienić swoje preferencje w "Ustawieniach plików cookie" na dole strony.

Dostawa, zwrot, opóźnienia…
Najczęściej zadawane pytania dotyczące zamówień.

Od 4 maja czekamy na Was w naszych salonach stacjonarnych w godzinach otwarcia galerii handlowych.

Wciąż jednak możesz bezpiecznie zamawiać online z darmową dostawą bez kwoty minimalnej. To nasz sposób na wniesienie odrobiny przyjemności w tym ponurym okresie.

Jednak biorąc pod uwagę obecną sytuację, czas dostawy może być dłuższy niż zwykle.

Sytuacja wyjątkowa:
Jakie środki bezpieczeństwa zostaną zapewnione w sklepach?

Dla Ciebie, dla naszego zespołu, dla nas wszystkich. Wdrożyliśmy nowe zasady dotyczące bezpieczeństwa, tak aby chronić zdrowie nas wszystkich i znów cieszyć się przyjemnością płynącą z zakupów w salonach Etam.

Zgodnie z rozporządzeniem rządu ilość osób mogących przebywać na terenie naszych sklepów zostaje ograniczona, a minimalny dystans pomiędzy osobami powinien wynosić 2 metry. Nasze zespoły są wyposażone w maseczki ochronne, a na terenie sklepu oferujemy możliwość skorzystania z płynów do dezynfekcji rąk. Wprowadzamy również nowe zasady bezpieczeństwa w przymierzalniach: po każdym kliencie przymierzalnie będą dezynfekowane.

#happytobeback. Zadbaj o siebie!

Sytuacja wyjątkowa :
Jaki jest termin na zwrot zamówienia?

Informujemy, że czas na zwrot zamówienia został wydłużony do 30 dni od momentu ponownego otwarcia naszych sklepów. Dotyczy to wszystkich zamówień złożonych po 14 lutego. Warunki zwrotów dotyczące stanu zwracanych produktów nie ulegają zmianie.

Od 4 maja nasze sklepy zostana ponownie otwarte i od tego momentu zamówienia składane online obowiązuje termin zwrotu 30 dni od momentu złożenia zamówienia lub 14 dni od momentu jego odebrania ze sklepu lub dostarczenia przez kuriera.

#happytobeback. Zadbaj o siebie!

Sytuacja wyjątkowa:
Jak mogę zwrócić zamówienie?

Metody zwrotu zamówienia zostają ponownie przywrócone z dniem otwarcia sklepów stacjonarnych tj. 4 maja 2020 r. Od tego dnia możliwość zwrotu do sklepu stacjonarnego bezpośrednio lub pośrednio (poczta lub kurier) jest ponownie możliwa.

#happytobeback. Zadbaj o siebie!

Sytuacja wyjątkowa:
Moje zamówienie oczekuje na odbiór w sklepie,
co zrobić w takiej sytuacji?

Jeśli Twoje zamówienie zostało dostarczone do sklepu przed kwarantanną i oczekuje na odbiór w salonie możesz spokojnie udac się do wybranego sklepu i je odebrać. Jeśli masz wątpliwości czy Twoje zamówienie przebywa w sklepie skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta podając numer zamówienia.

#happytobeback. Zadbaj o siebie!

Sytuacja wyjątkowa:
Czy mogę zwrócić lub wymienić towar zakupiony przed kwarantanną?

Tak, każdy produkt w stanie nienaruszonym, któremu termin zwrotu bądź wymiany minął podczas gdy sklepy pozostawały zamknięte możesz zwrócić lub wymienić w ciągu 30 dni od momentu ponownego otwarcia naszych sklepów. Warunki zwrotu produktów nie uległy zmianie. Produkt musi posiadać wszystkie fabrycznie dołączone metki. Podczas dokonywania zwrotu konieczne jest okazanie paragonu, wydruku z terminala bądź inny dowód zakupu.

#happytobeback. Zadbaj o siebie!

Będziemy regularnie aktualizować te pytania i odpowiedzi, aby informować Cię na bieżąco w tym trudnym okresie. W przypadku wszystkich innych pytań zapraszamy do odwiedzenia naszej strony FAQ.

Dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie. Teraz bardziej niż kiedykolwiek zadbaj o siebie.