FAQ: dostawa

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Realizacja zamówienia trwa od 3 do 8 dni roboczych (poniedziałek - piątek) w zależności od wybranej metody dostawy. Uwaga! w pewnych okresach: Wyprzedaże, Święta etc. realizacja Twojego zamówienia może ulec wydłużeniu.

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Jeśli zamówienie zostało złożone z dostawą do domu lub paczkomatu, po otrzymaniu e-maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia możesz śledzić drogę swojej przesyłki pod adresem URL podanym w wiadomości. Aby śledzić drogę swojej paczki, wejdź na « Moje konto, a następnie przejdź do sekcji « Moje zamówienia » i kliknij w swoje aktualne zamówienie. W przypadku dostawy do sklepu, otrzymasz e-mail zawiadamiający o wysyłce Twojego zamówienia, a następnie e-mail i/lub SMS zawiadamiający o dostarczeniu Twojej paczki do sklepu. Na odbiór paczki będziesz miała 14 dni. Pamiętaj o podaniu nam swojego numeru telefonu komórkowego, by móc otrzymać od nas sms.

Jak mogę śledzić moje zamówienie złożone jako Gość (bez zakładania konta)?

Aby śledzić zamówienie złożone bez rejestracji wystarczy skorzystać z opcji dostępnej na dole strony w sekcji "Moje zamówienie", wybierając "Śledź zamówienie | Gość". Wówczas zostanie wyświetlone okno, gdzie należy wpisać numer zamówienia i adres e-mail podany przy jego złożeniu. Po podaniu tych informacji strona automatycznie przeniesie Cię do śledzenia dostawy.

Czy mogę śledzić moje zamówienie złożone w salonie stacjonarnym (iPad)?

W przypadku zamówienia złożonego w salonie stacjonarnym z dostawą do wybranego sklepu, otrzymasz e-mail zawiadamiający o wysyłce Twojego zamówienia, a następnie e-mail i/lub SMS zawiadamiający o dostarczeniu Twojej paczki do sklepu. W przypadku zamówienia złożonego w salonie stacjonarnym z dostawą do domu link do śledzenia zamówienia powinien zostać wysłany na adres email podany w zamówieniu.

Czy mogę anulować zamówienie?

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego anulowania. W takim wypadku należy skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy oraz zwrotu zamówienia. Szczegółowe warunki zwrotów znajdziesz TUTAJ.

Czy mogę zmodyfikować swoje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego modyfikacji. Nie możesz zmienić koloru produktu, rozmiaru, ani zmienić zamówionych produktów. W takim wypadku należy skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy oraz zwrotu zamówienia. Szczegółowe warunki zwrotów znajdziesz TUTAJ.

Moje zamówienie jest niekompletne. Jak realizowany jest zwrot środków?

Po złożeniu zamówienia na Etam.pl na Twoim koncie bankowym zostaje zablokowana lub pobrana należność za całe zamówienie. W dniu wysyłki, z Twojego konta pobierana jest kwota tylko za wysłane artykuły bądź zlecany jest zwrot kwoty niewysłanego produktu. Pieniądze powracają na konto w przeciągu 14 dni. Jeśli wybrałaś płatność za pomocą Klarny, saldo konta Klarna zostaje zaktualizowane w ciągu 14 dni.

Jaki jest koszt dostawy zamówienia?

Koszt dostawy kurierem Inpost lub do paczkomatu Inpost to 10,90 PLN .

Dostawa do sklepu Etam jest bezpłatna.

Koszt dostawy kurierem DHL Express to 49,90 PLN.

Jakie są dostępne metody dostawy?

Dostępne metody dostawy to: dostawa do wybranego salonu Etam, dostawa kurierem, dostawa do paczkomatu Inpost.