FAQ: moje konto

Jak mogę zmienić hasło do konta?

Możesz zalogować się na «Moje konto» przed dokonaniem kolejnego zamówienia i zmienić hasło klikając «Moje dane».

Utraciłam moje hasło, jak mogę je odzyskać?

Wejdź w «Moje konto» i kliknij "Zapomniałeś/aś hasła?", by niezwłocznie otrzymać e-mail z nowym hasłem.

Możesz także skontaktować się z działem obsługi klienta poprzez formularz kontaktowy w celu zresetowania hasła.

Jak utworzyć konto na Etam.pl?

Kliknij w ikonkę w prawym górnym rogu, aby otworzyć panel tworzenia konta. Uzupełnij wszystkie dane i ciesz się nowym kontem na Etam.pl

Czy Etam.pl gwarantuje poufność moich danych osobowych?

Twoje dane są wykorzystywane wyłącznie przez Etam oraz upoważnionych partnerów reklamowych (Meta, Google).

Zgodnie z ustawą Informatique et Libertés n° 78-17 z dnia 6 stycznia 1978, masz w dowolnym momencie prawo do dostępu do nich i ich modyfikacji lub żądania usunięcia.

W każdej chwili możesz wycofać swoją zgodę użycia danych przez podmioty trzecie. W tym celu, wyślij e-mail na: dok@etam.pl lub list na adres:
ETAM LINGERIE SA, Serwis etam.pl, 57/59 rue Henri Barbusse - 92614 Clichy Cedex - Francja.

Jak mogę zmienić moje dane?

Dane osobowe możesz zmodyfikować po zalogowaniu na konto lojalnościowe, w zakładce Moje dane.

Jak mogę usunąć swoja dane i konto?

Zgodnie z art. 12 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) użytkownik ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich poprawiania, usuwania i przenoszenia.

Jeśli chcesz trwale usunąć wszystkie swoje dane, w tym konto Etam, oferujemy Ci możliwość zrobienia tego samodzielnie w sekcji „Mój profil” > „Moje dane”.

Należy pamiętać, że ta czynność jest nieodwracalna, a usuniętego konta nie można ponownie aktywować.

Należy również pamiętać, że usunięcie konta spowoduje utratę wszystkich korzyści związanych z programem lojalnościowym.

Jeśli użytkownik nie posiada konta Etam, wszelkie wnioski o skorzystanie z przysługujących mu praw należy składać za pośrednictwem formularza kontaktowego lub mailowo na adres privacy@etam.fr.

W celu rozpatrzenia wniosku możemy poprosić użytkownika o potwierdzenie tożsamości.

Po otrzymaniu wniosku odpowiemy w ciągu 30 dni.

Jak mogę sprawdzić historię zakupów?

Zaloguj się na swoje konto Etam i przejdź do sekcji "Moje zamówienia".