FAQ: program lojalnościowy Etam Connect

W jaki sposób mogę zamienić punkty na zniżki?

Aby wykorzystać swoje punkty skorzystaj z suwaka w koszyku zamówienia po zalogowaniu na konto lojalnościowe.

Jak mogę sprawdzić saldo swoich punktów lojalnościowych?

Saldo punktów możesz sprawdzić podczas zakupów w sklepie stacjonarnym lub po zalogowaniu się na konto lojalnościowe.

Jak długo ważne są moje punkty?

Punkty uzyskane od 30 listopada 2022 r. będą ważne przez 12 (dwanaście) miesięcy. Punkty uzyskane przed 30 listopada 2022 r. będą ważne przez 24 (dwadzieścia cztery) miesięce.

Dokonałam zakupu i nie widzę punktów na swoim koncie, dlaczego?

Upewnij się, że podczas zakupów w salonie stacjonarnym podałaś kasjerowi dane swojego konta lojalnościowego. W przypadku zamówień internetowych, punkty dodawane są do konta w dniu wysyłki zamówienia. Jeśli punkty nie zostały dodane, skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy i opisz swój konkretny przypadek w wiadomości.

Czy mogę zbierać/wykorzystywać punkty lojalnościowe za granicą?

Niestety punkty zgromadzone za zakupy w polskich salonach Etam bądź na stronie Etam.pl aktywne sa tylko na terenie Polski.

Czy mogę wykorzystać moje zniżki za punkty i oferty lojalnościowe Etam Connect w sklepie internetowym?

Aby skorzystać z oferty promocyjnej lub zamienić punkty lojalnościowe na rabaty zaloguj się na swoje konto Etam Connect. Otrzymany kod rabatowy wpisz w pole KOD PROMOCYJNY w koszyku zamówienia. Aby wykorzystać swoje punkty skorzystaj z suwaka w koszyku zamówienia po zalogowaniu na konto lojalnościowe.

Warunki zwrotu po wykorzystaniu rabatu lojalnościowego

Jeśli korzystasz ze zniżki punktowej, możesz zachować swój rabat tylko przy wymianie produktu (dotyczy zakupów stacjonarnych, w przypadku zamówień internetowych nie ma możliwości zrealizowania wymiany produktów) ponieważ jest on oparty na pierwotnej wartości produktu przed zniżką. W przypadku zwrotu, kwota zwrotu jest oparta na zapłaconej wartości netto. Utracisz zniżkę, a Twoje punkty nie zostaną dodane z powrotem do Twojego konta lojalnościowego! Zachęcamy do zapoznania się z Ogólnymi warunkami programu lojalnościowego Etam Connect.

Zapomniałam pokazać kartę lojalnościową podczas zakupów w sklepie stacjonarnym lub przy zamówieniu online, jak mogę zarejestrować swój zakup na karcie?

Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy i opisz swój konkretny przypadek w wiadomości.

Jak zbierać punkty przy zamówieniach online?

Przed złożeniem zamówienia upewnij się, że jesteś zalogowany na konto lojalnościowe i składasz zamówienie jako zarejestrowany użytkownik.

Jak mogę zmodyfikować dane osobowe na koncie Etam Connect?

Dane osobowe możesz zmodyfikować po zalogowaniu na konto lojalnościowe, w zakładce Moje dane.

Dlaczego nie mogę wykorzystać moich punktów?

Wszystkie zgromadzone punkty mogą być wykorzystane po 30 dniach od dokonania zakupów. W międzyczasie zgromadzone punkty będą oznaczone na koncie jako „rezerwa”.