FAQ: promocje i oferty

Czy mogę wykorzystać moje zniżki za punkty i oferty lojalnościowe Etam Connect w sklepie internetowym?

Aby skorzystać z oferty promocyjnej lub zamienić punkty lojalnościowe na rabaty zaloguj się na swoje konto Etam Connect. Otrzymany kod rabatowy wpisz w pole KOD PROMOCYJNY w koszyku zamówienia. Aby wykorzystać swoje punkty skorzystaj z suwaka w koszyku zamówienia po zalogowaniu na konto lojalnościowe.

Warunki zwrotu po wykorzystaniu rabatu lojalnościowego

Jeśli korzystasz ze zniżki punktowej, możesz zachować swój rabat tylko przy wymianie produktu (dotyczy zakupów stacjonarnych, w przypadku zamówień internetowych nie ma możliwości zrealizowania wymiany produktów) ponieważ jest on oparty na pierwotnej wartości produktu przed zniżką. W przypadku zwrotu, kwota zwrotu jest oparta na zapłaconej wartości netto. Utracisz zniżkę, a Twoje punkty nie zostaną dodane z powrotem do Twojego konta lojalnościowego! Zachęcamy do zapoznania się z Ogólnymi warunkami programu lojalnościowego Etam Connect.

Jak wykorzystać rabat urodzinowy?

Etam Connect ma dla Ciebie specjalną ofertę z okazji urodzin*.

  • Jeśli posiadasz status FOLLOWER, otrzymasz 20% zniżki na jeden produkt. Jeśli dodasz do koszyka kilka produktów rabat naliczy się automatycznie na najtańszy produkt.
  • Jeśli posiadasz status FAN, otrzymasz 20% zniżki na całe zakupy.
  • Jeśli posiadasz status ADDICT, możesz odebrać ekskluzywny prezent w wybranym salonie Etam (zapytaj o dostępność) lub otrzymać 25% zniżki na całe zakupy.

* Musisz subskrybować newsletter Etam, wyrazić zgodę na otrzymywanie ofert Etam i podać swoją datę urodzenia.

Jak mogę wymienić punkty lojalnościowe na doświadczenie Etam Connect?

Zaloguj się na swoje konto Etam Connect i przejdź do sekcji Moje doświadczenia. Wybierz wybrane doświadczenie. Warunki i liczba punktów wymaganych do wzięcia udziału są szczegółowo opisane.

Kliknij przycisk Biorę udział, a następnie ostatecznie potwierdź chęć udziału w doświadczeniu. Punkty zostaną odjęte od salda, a następnie otrzymasz wiadomość e-mail od Etam Connect Expérience ze wszystkimi informacjami potrzebnymi do skorzystania z doświadczenia.

W przypadku niektórych doświadczeń odbywa się losowanie, a punkty są blokowane do momentu wyłonienia zwycięzcy lub zwycięzców.

Po zakończeniu doświadczenia zostaniesz powiadomiony e-mailem:

  • Jeśli zostaniesz wybrany do wzięcia udziału, Twoje punkty zostaną odjęte.
  • Jeśli nie zostaniesz wybrany do udziału, Twoje punkty zostaną odblokowane i dodane z powrotem do salda.

Należy pamiętać, że anulowanie chęci udziału w doświadczeniu nie jest możliwe.

W jaki sposób mogę otrzymywać informacje o ofertach i promocjach?

Aby otrzymywać informacje o dostępnych promocjach zasubskrybuj nasz newsletter lub dodaj swój numer telefonu do bazy SMS. Pamiętaj, że zawsze możesz zrezygnować z otrzymywania ofert zmieniając ustawienia na swoim koncie Etam Connect lub wysyłając do nas prośbę o usunięcie z listy subskrybentów poprzez formularz kontaktowy.

Co zrobić w przypadku nie otrzymania kodu rabatowego?

Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy i opisz swój konkretny przypadek w wiadomości.