FAQ: usługi

Jak skontaktować się z działem obsługi klienta?

Skontaktuj się z nami za pomocą FORMULARZA bądź pod adresem etam@dok.pl

Czy mogę skorzystać z usługi brafittingu w sklepie stacjonarnym?

W każdym z naszych salonów mozesz skorzystać z darmowej porady braffiterki, bez potrzeby wcześniejszego umawiania się.

Gdzie mogę kupić kartę podarunkową?

Karty podarunkowe można nabyć w dowolnym sklepie Etam na terenie Polski.

Czy mogę zapłacić kartą podarunkową za zakupy internetowe?

Kartami podarunkowymi można zapłacić wyłącznie w salonach stacjonarnych.

Czy karta podarunkowa podlega zwrotowi?

Karta podarunkowa nie podlega zwrotowi ani wymienie na gotówkę.

Czy mogę zapłacić kartą podarunkową za zakupy w innym kraju?

Karta podarunkowa może zostać wykorzystana jako narzędzie płatności jedynie w kraju, w którym została zakupiona.

Jaki jest czas na wykorzystanie karty podarunkojwej?

Karta podarunkowa jest ważna 12 miesięcy od momentu jej zakupu / naładowania.

Moja karta podarunkowa jest przeterminowana. Czy mogę przedłużyć jej ważność?

Karty podarunkowe nie podelagą przedłużeniu. Konsument zawsze informowany jest o dacie ważności ustnie podczas dokonywania zakupu, na paragonie dołączonym do karty oraz na odwrocie karty.

Czy mogę wykorzystać kartę podarunkową częściowo?

Tak, możesz wykorzystać kartę podarunkową częściowo. Pozostała kwota może zostać wykorzystana w późniejszym terminie, jednak nie później niż 12 miesięcy od zakupu karty podarunkowej. Datę ważności znajdziesz na odwrocie karty lub na paragonie dołączonym podczas jej zakupu.

Gdzie mogę sprawdzić adresy salonów stacjonarnych?

Adresy salonów stacjoarnych możesz znaleźć TUTAJ