FAQ: wymiana i zwrot

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu zamówienia online?

Zwrotu zamówienia internetowego można dokonać osobiście w salonie lub wysyłając produkt na adres dowolnego sklepu stacjonarnego na terenie Polski (z wyjątkiem naszego outletu w CH Factory Ursus). Szczegółowa procedura zwrotu dostępna TUTAJ.

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu produktów zakupionych w salonie stacjonarnym?

Zwrotu zakupu stacjonarnego można dokonać wyłącznie w salonie stacjonarnym. Szczegółowa procedura zwrotu dostępna TUTAJ.

W jaki sposób mogę dokonać zwrotu zamówienia złożonego w salonie stacjonarnym (iPad)?

Zwrotu takiego zamówienia można dokonać wyłącznie w salonie stacjonarnym, na podstawie paragonu fiskalnego. Szczegółowa procedura zwrotu dostępna TUTAJ.

Czy produkty zakupione online podlegają wymianie?

Z przykrością informujemy, że w przypadku zamówień internetowych, nie ma możliwości zrealizowania wymiany produktów. Prosimy o zwrot w dowolnym sklepie stacjonarnym, a następnie złożenie nowego zamówienia lub zrobienie zakupów bezpośrednio w salonie. Szczegółowa procedura zwrotu dostępna TUTAJ.

Czy produkty zakupione w salonie stacjonranym podlegają wymianie?

Wymiana produktu zakupionego stacjonarnie jest możliwa wyłącznie na produkt o tej samej wartości lub droższy, za dopłatą.

W jakim terminie otrzymam zwrot środków za zamówienie online?

Po otrzymaniu powiadomienia e-mail z potwierdzeniem zwrotu, pieniądze powracają na konto w przeciągu 14 dni. Jeśli wybrałaś płatność za pomocą Klarny, saldo konta Klarna zostaje zaktualizowane w ciągu 14 dni.

W jakim terminie otrzymam zwrot środków za zakupy w salonie stacjonarnym?

W przypadku zwrotu produktów zakupionych stacjonarnie, zwrot środków następuje od razu, na kartę zwrotową Etam.

Co zrobić jeśli otrzymam uszkodzone zamówienie?

Skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy i opisz swój konkretny przypadek w wiadomości.

Co zrobić jeśli moje zamówienie jest niekompletne?

Upewnij się, że nie otrzymałaś wcześniejszego powiadomienia e-mail z informacją o niekompletnej wysyłce lub skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy i opisz swój konkretny przypadek w wiadomości.

Jak mogę zgłosić reklamację?

W ciągu 12 miesięcy od zakupu przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji jakości produktu w dowolnym salonie stacjonarnym na terenie Polski.