Sposoby płatności

Każdy czasem waha się przed podaniem numeru swojej karty płatniczej w internecie.

Etam możesz zaufać!


Etam pracuje od lat z partnerem finansowym ADYEN, który dba o standard bezpieczeństwa SSL. Twoje poufne dane (nr karty, data wygaśnięcia) są przesyłane po zaszyfrowaniu bezpośrednio na serwer ADYEN i nie są w żadnym wypadku przesyłane na nasz serwer. Serwer firmy ADYEN jest podłączony bezpośrednio do serwerów banków w poszczególnych krajach.

Jeśli płacisz kartą płatniczą, kwota zamówienia jest pobierana w momencie jego wysyłki. W przypadku braku jakiegoś produktu w magazynie z zamówienia, kwota potrącenia na Twojej karcie będzie automatycznie niższa.

 

Kup teraz, zapłać za 30 dni

 

Zrób zakupy w Etam, a następnie sfinalizuj zakup z wykorzystaniem Klarny jako opcji płatności. Możesz dokonać pełnej płatności po zakupie - bez dodatkowych kosztów. Wraz z wysyłką rozpoczyna się Twój 30-dniowy czas na zapłatę. Oznacza to, że masz czas na wypróbowanie zamówionych rzeczy, nie martwiąc się płatnością z góry. Zwroty możesz zgłosić bezpośrednio w aplikacji Klarny i zapłacisz tylko za te przedmioty, które zatrzymasz.

Dowiedz się więcej o Klarnie



 

Karta płatnicza

 

Możesz zapłacić jedną z następujących kart płatniczych: Visa, MasterCard, American Express.



 

Dotpay

 

Teraz możesz płacić poprzez system płatności Dotpay! Zobacz jakie to łatwe, przejdź wszystkie etapy zamówienia a na końcu postępuj zgodnie z procesem płatności dotpay i płać bezpośrednio ze swojego konta bankowego.


 

PayPal

 

PayPal daje możliwość płatnosci w Internecie bez udostępniania swoich informacji finansowych sprzedawcy podczas transakcji.
Więcej informacji: https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/personal

 

 

Zwrot należności

Zwrot należności jest zaksięgowany bezpośrednio na Twoim koncie bankowym. W tym celu korzystamy z usług naszego bezpiecznego partnera płatniczego - firmy Adyen. Z reguły trwa to do 8 dni roboczych, a maksymalnie do 14 dni roboczych, przelew powinien pojawić się na Twoim koncie. Następnie e-mail potwierdzający zwrot należności, jest przesyłany na podany adres.
Jeśli płatność była dokonana kartą płatniczą, a w międzyczasie ona wygasła, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta, aby dokonano zwrotu należności na Twój numer konta.