Warunki zwrotów

W Etam zawsze możesz zmienić zdanie !


UWAGA! Ze względów higienicznych majtki menstruacyjne oraz akcesoria bieliźniane nie podlegają zwrotom, ani wymianie po otwarciu fabrycznego opakowania. Zwrot tych produktów obowiązuje jedynie przy nienaruszonym fabrycznym opakowaniu.



Termin na zwrot zamówień online 30 dni od momentu złożenia zamówienia lub jeśli realizacja zamówienia znacząco się opóźnia i pierwotny termin nie jest korzystny dla klienta jest to 14 dni od odbioru zamówienia od kuriera bądź ze sklepu.

Termin na zwrot zakupów stacjonarnych: 30 dni (towar w pełnej cenie) oraz 14 dni (towar przeceniony lub zakupiony w outlecie) od daty zakupu wylacznie na podstawie paragonu fiskalnego. 30 dni od momentu złożenia zamówienia lub jeśli realizacja zamówienia znacząco się opóźnia i pierwotny termin nie jest korzystny dla klienta jest to 14 dni od odbioru zamówienia od kuriera bądź ze sklepu.

1. Zwrot zamówień online w sklepie Etam

Zwrot do sklepu

Jedną z możliwości jest zwrot produktów w sklepach Etam na terenie Polski (za wyjątkiem Outlet w Ursusie).

Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć przyczepione metki. Ponadto produkty muszą być zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie (nienoszonego, niezniszczonego). Ze względów higienicznych majtki menstruacyjne oraz akcesoria bieliźniane nie podlegają zwrotom, ani wymianie po otwarciu fabrycznego opakowania. Do zwracanego produktu musi być dołączona metka. Do zwracanych produktów powinno zostać dołączone podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego przykład znajduje się poniżej.

Sklep Etam rejestruje zwrot i wręcza Klientowi potwierdzenie przyjęcia produktu. Należy zachować to potwierdzenie, ponieważ jest dowodem dokonania zwrotu. Zwrot należności otrzymasz na konto lub kartę płatniczą.

Podstawą do dokonania zwrotu jest posiadanie numeru zamówienia. Wymiana zakupów internetowych nie jest możliwa. Ze względów higienicznych majtki menstruacyjne oraz akcesoria bieliźniane nie podlegają zwrotom, ani wymianie po otwarciu fabrycznego opakowania.

Jeśli zamówienie zostało złożone bez zakładania konta, w przypadku jakiejkolwiek potrzeby zawsze można skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta - dok@etam.pl

Aby zapoznać się z listą sklepów w Twojej okolicy, kliknij-tu.

2. Zwrot zamówień online pocztą / kurierem / do paczkomatu

Zwrot pocztą lub kurierem

Drugą z możliwości zwrotów jest wysyłka pocztą lub kurierem do jedengo z naszych sklepów (za wyjątkiem Outlet w Ursusie).

Opłatą za wysyłkę zwracanych produktów obciążony jest klient za wyjątkiem sytuacji, w której błąd leżał po naszej stronie. W sytuacji, w której błąd leżał po naszej stronie prosimy o wcześniejszy kontakt na adres e-mail dok@etam.pl w celu uzyskania kodu rabatowego na darmowy zwrot.

Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć przyczepione metki. Ponadto produkty muszą być zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie (nienoszonego, niezniszczonego). Ze względów higienicznych majtki menstruacyjne oraz akcesoria bieliźniane nie podlegają zwrotom, ani wymianie po otwarciu fabrycznego opakowania. Do zwracanego produktu musi być dołączona metka. Do zwracanych produktów powinno zostać dołączone podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego przykład znajduje się poniżej.

Sklep Etam rejestruje zwrot i wysyła Klientowi mailowe potwierdzenie przyjęcia produktu. Należy zachować to potwierdzenie, ponieważ jest dowodem dokonania zwrotu. Zwrot należności otrzymasz na konto lub kartę płatniczą.

Podstawą do dokonania zwrotu jest posiadanie numeru zamówienia.

Zarejestruj swój zwrot zgodnie z poniższą instrukcją w sekcji REJESTRACJA ZWROTÓW.

Tutaj znajdziesz listę sklepów Etam, na adres których możesz odesłać paczkę do zwrotu (za wyjątkiem sklepu Outlet w Ursusie): kliknij-tu.

3. Zwrot lub wymiana zakupów stacjonarnych

Zwrot do sklepu

Zakupione produkty podlegają wymianie lub zwrotowi w ciągu 30 dni (towar w pełnej cenie) oraz 14 dni (towar przeceniony) od daty zakupu wylacznie na podstawie paragonu fiskalnego. Wymiana produktu możliwa jest wyłącznie na produkt o tej samej wartości lub droższy, za dopłatą.

Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć przyczepione metki. Ze względów higienicznych majtki menstruacyjne oraz akcesoria bieliźniane nie podlegają zwrotom, ani wymianie po otwarciu fabrycznego opakowania.

W przypadku zwrotu produktów, zwrot środków następuje na kartę podarunkową Etam.

Wymiana produktu możliwa jest wyłącznie na produkt o tej samej wartości lub droższy, za dopłatą.

Produkty można zwrócić w dowolnym salonie stacjonarnym za wyjątkiem Outletu Warszawa Ursus. Produkty zakupione w Outlecie można zwrócić jedynie w Outlecie.

Rejestracja zwrotów online

Aby dokonać zwrotu produktu zakupionego online postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
1. Zaloguj się i wejdź na swoje konto Etam.pl i przejdź do sekcji "Moje zamówienia"
2. Wybierz opcję „zarejestruj zwrot” (opcja ta nie będzie dostępna po przekroczeniu terminu zwrotu)
3. Wybierz zwracane produkty i powód zwrotu
4. Przejdź dalej i wybierz metodę zwrotu zamówienia (do sklepu / do paczkomatu / pocztą)
5. Opłać przesyłkę zwrotną (koszt zwrotu paczkomatem / pocztą: 10,90 PLN)
6. Zależnie od wybranej formy zwrotu: udaj się na pocztę/do najbliższego paczkomatu lub oddaj zwrot w najbliższym salonie Etam
7. Swoją paczkę możesz śledzić za pomocą otrzymanego numeru przewozowego. Otrzymasz także oddzielne potwierdzenie o nadaniu przesyłki na adres mailowy przypisany do Twojego konta na Etam.pl

Do zwracanych produktów powinno zostać dołączone podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego przykład znajduje się poniżej.

Niniejszym informuję Państwa o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży artykułów, podanych poniżej:

- (numer referencyjny zwracanego produktu 1)
- (numer referencyjny zwracanego produktu 2)
- (numer referencyjny zwracanego produktu 3) itd.

Z powodu (opcjonalnie):

Zamówienie nr ............./ dokonane dnia XX/XX/XXXX:

Imię i nazwisko Klienta:

Adres Klienta:

Podpis Klienta

Dnia: DD/MM/YYYY

Zwrot należności

ZAMÓWIENIA ONLINE: Zwrot należności jest zaksięgowany bezpośrednio na Twoim koncie bankowym. W tym celu korzystamy z usług naszego bezpiecznego partnera płatniczego - firmy Adyen. Z reguły trwa do 4-5 dni, a maksymalnie do 14 dni przelew powinien pojawić się na Twoim koncie lub karcie. Następnie e-mail potwierdzający zwrot należności jest przesyłany na podany adres pocztowy. Dla płatności Paypal sprawdź warunki zwrotu na https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/refunded-returns

ZAKUPY STACJONARNE: Zwrot należności następuje na kartę podarunkową Etam. Środki mogą być wykorzystane w ciągu 12 miesięcy od daty dokonania zwrotu. Kartę można wykorzystać w dowolnym salonie stacjonarnym Etam na terenie Polski. Karta nie może być wykorzystana na zakupy online. Karta zwrotów nie podlega wymianie na gotówkę.