Warunki zwrotów
W Etam zawsze możesz zmienić zdanie !
UWAGA! Ze względów higienicznych majtki menstruacyjne oraz akcesoria bieliźniane nie podlegają zwrotom, ani wymianie po otwarciu fabrycznego opakowania. Zwrot tych produktów obowiązuje jedynie przy nienaruszonym fabrycznym opakowaniu.
Termin na zwrot zamówień online 30 dni od momentu złożenia zamówienia lub jeśli realizacja zamówienia znacząco się opóźnia i pierwotny termin nie jest korzystny dla klienta jest to 14 dni od odbioru zamówienia od kuriera bądź ze sklepu.
Termin na zwrot zakupów stacjonarnych: 30 dni (towar w pełnej cenie) oraz 14 dni (towar zakupiony z rabatem / w promocji / z wyprzedaży lub zakupiony w outlecie) od daty zakupu wylacznie na podstawie paragonu fiskalnego.
1. Zwrot zamówień online w sklepie Etam

Jedną z możliwości jest zwrot produktów w sklepach Etam na terenie Polski (za wyjątkiem Outlet w Ursusie).
Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć przyczepione metki. Ponadto produkty muszą być zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie (nienoszonego, niezniszczonego). Ze względów higienicznych majtki menstruacyjne oraz akcesoria bieliźniane nie podlegają zwrotom, ani wymianie po otwarciu fabrycznego opakowania. Do zwracanego produktu musi być dołączona metka. Do zwracanych produktów powinno zostać dołączone podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego przykład znajduje się poniżej.
Sklep Etam rejestruje zwrot i wręcza Klientowi potwierdzenie przyjęcia produktu. Należy zachować to potwierdzenie, ponieważ jest dowodem dokonania zwrotu. Zwrot należności otrzymasz na konto lub kartę płatniczą.
Podstawą do dokonania zwrotu jest posiadanie numeru zamówienia. Wymiana zakupów internetowych nie jest możliwa. Ze względów higienicznych majtki menstruacyjne oraz akcesoria bieliźniane nie podlegają zwrotom, ani wymianie po otwarciu fabrycznego opakowania.
Jeśli zamówienie zostało złożone bez zakładania konta, w przypadku jakiejkolwiek potrzeby zawsze można skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta - dok@etam.pl
Aby zapoznać się z listą sklepów w Twojej okolicy, kliknij-tu.
2. Zwrot zamówień online pocztą / kurierem / do paczkomatu

Drugą z możliwości zwrotów jest wysyłka pocztą lub kurierem do jedengo z naszych sklepów (za wyjątkiem Outlet w Ursusie).
Opłatą za wysyłkę zwracanych produktów obciążony jest klient za wyjątkiem sytuacji, w której błąd leżał po naszej stronie. W sytuacji, w której błąd leżał po naszej stronie prosimy o wcześniejszy kontakt na adres e-mail dok@etam.pl w celu uzyskania kodu rabatowego na darmowy zwrot.
Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć przyczepione metki. Ponadto produkty muszą być zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie (nienoszonego, niezniszczonego). Ze względów higienicznych majtki menstruacyjne oraz akcesoria bieliźniane nie podlegają zwrotom, ani wymianie po otwarciu fabrycznego opakowania. Do zwracanego produktu musi być dołączona metka. Do zwracanych produktów powinno zostać dołączone podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego przykład znajduje się poniżej.
Sklep Etam rejestruje zwrot i wysyła Klientowi mailowe potwierdzenie przyjęcia produktu. Należy zachować to potwierdzenie, ponieważ jest dowodem dokonania zwrotu. Zwrot należności otrzymasz na konto lub kartę płatniczą.
Podstawą do dokonania zwrotu jest posiadanie numeru zamówienia.
Zarejestruj swój zwrot zgodnie z poniższą instrukcją w sekcji REJESTRACJA ZWROTÓW.
Tutaj znajdziesz listę sklepów Etam, na adres których możesz odesłać paczkę do zwrotu (za wyjątkiem sklepu Outlet w Ursusie): kliknij-tu.
3. Zwrot lub wymiana zakupów stacjonarnych

Zakupione produkty podlegają wymianie lub zwrotowi w ciągu 30 dni (towar w pełnej cenie) oraz 14 dni (towar przeceniony) od daty zakupu wylacznie na podstawie paragonu fiskalnego. Wymiana produktu możliwa jest wyłącznie na produkt o tej samej wartości lub droższy, za dopłatą.
Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć przyczepione metki. Ze względów higienicznych majtki menstruacyjne oraz akcesoria bieliźniane nie podlegają zwrotom, ani wymianie po otwarciu fabrycznego opakowania.
W przypadku zwrotu produktów, zwrot środków następuje na kartę podarunkową Etam.
Wymiana produktu możliwa jest wyłącznie na produkt o tej samej wartości lub droższy, za dopłatą.
Produkty można zwrócić w dowolnym salonie stacjonarnym za wyjątkiem Outletu Warszawa Ursus. Produkty zakupione w Outlecie można zwrócić jedynie w Outlecie.
Rejestracja zwrotów online
Aby dokonać zwrotu produktu zakupionego online postępuj zgodnie z poniższą instrukcją:
Opłatą za wysyłkę zwracanych produktów obciążony jest klient za wyjątkiem sytuacji, w której błąd leżał po naszej stronie. W sytuacji, w której błąd leżał po naszej stronie prosimy o wcześniejszy kontakt na adres e-mail dok@etam.pl
Przesyłki za pobraniem nie będą odbierane.
Paczkę zwrotną należy odesłac samodzielnie na adres dowolnego salonu Etam na terenie Polski za wyjątkiem Outletu Warszawa Ursus.
Do zwracanych produktów powinno zostać dołączone podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego przykład znajduje się poniżej.
Niniejszym informuję Państwa o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży artykułów, podanych poniżej:
- (numer referencyjny zwracanego produktu 1)
- (numer referencyjny zwracanego produktu 2)
- (numer referencyjny zwracanego produktu 3) itd.
Z powodu (opcjonalnie):
Zamówienie nr ............./ dokonane dnia XX/XX/XXXX:
Imię i nazwisko Klienta:
Adres Klienta:
Podpis Klienta
Dnia: DD/MM/YYYY
Zwrot należności
ZAMÓWIENIA ONLINE: Zwrot należności jest zaksięgowany bezpośrednio na Twoim koncie bankowym. W tym celu korzystamy z usług naszego bezpiecznego partnera płatniczego - firmy Adyen. Z reguły trwa do 4-5 dni, a maksymalnie do 14 dni przelew powinien pojawić się na Twoim koncie lub karcie. Następnie e-mail potwierdzający zwrot należności jest przesyłany na podany adres pocztowy. Dla płatności Paypal sprawdź warunki zwrotu na https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/refunded-returns
Zwroty produktów zakupionych w promocji warunkowej (np. 1+1 gratis, kup 3, zapłać za 2, kup 5, zapłać za 3 itp): w przypadku zamówień online rabat w promocji warunkowej zostaje rozłożony proporcjonalnie na wszystkie produkty, których dotyczy, a co za tym idzie każdy produkt w promocji ma obniżoną cenę końcową. W przypadku zwrotu 1 produktu z promocji (np 1 + 1 gratis) zwrócona zostanie faktycznie poniesiona kwota za 1 produkt. Przykład: dokonano zakupu 2 biustonoszy w promocji 1 + 1 gratis. Kwota zamówienia za oba biustonosze wynosiła 169,90 PLN, więc po rozłożeniu rabatu równomiernie na 2 produkty, każdy z nich na końcowym dowodzie zakupu będzie miał równomiernie rozłożony rabat oraz cenę końcową 84,95 PLN. Przy zwrocie tylko 1 produktu, zostanie zatem zwrócona kwota 84,95 PLN.
ZAKUPY STACJONARNE: Zwrot należności następuje na kartę podarunkową Etam. Środki mogą być wykorzystane w ciągu 12 miesięcy od daty dokonania zwrotu. Kartę można wykorzystać w dowolnym salonie stacjonarnym Etam na terenie Polski. Karta nie może być wykorzystana na zakupy online. Karta zwrotów nie podlega wymianie na gotówkę.
Zwroty produktów zakupionych w promocji warunkowej (np. 1+1 gratis, kup 3, zapłać za 2, kup 5, zapłać za 3 itp): w przypadku zakupów stacjonarnych zwrócić należy wszystkie produkty biorące udział w promocji. Nie jest możliwe obniżenie ceny końcowej produktu i równomierne rozłożenie rabatu. W przypadku chęci pozostania przy promocyjnej cenie zakupu należy dokoncać wymiany (po okazaniu paragonu) w dowolnym salonie stacjonarnym na ten sam rodzaj produktu lub produkt w tej samej cenie (szczegóły przy kasie).