CENTRUM KNOW-HOW

Sztuka gorseterii od 1916 roku

Ponad 100 lat miłości do kobiet, pasji do pięknych
koronek, wiedzy i innowacji.

To właśnie reprezentuje marka Etam 
od swoich narodzin w 1916 roku.

Nieustannie wprowadzamy innowacje, 
aby wspierać emancypację kobiet,
wspierać prawo do dobrego samopoczucia i wyzwolenie ciała,

nieustannie celebrując potężnego ducha bielizny.

CENTRUM KNOW-HOW

Sztuka gorseterii
od 1916 roku

Ponad 100 lat miłości do kobiet, pasji do pięknych koronek, wiedzy i innowacji.

To właśnie reprezentuje marka Etam od swoich narodzin w 1916 roku.

Nieustannie wprowadzamy innowacje, aby wspierać emancypację kobiet, wspierać prawo do dobrego samopoczucia i wyzwolenie ciała, nieustannie celebrując potężnego ducha bielizny.

"Etam dysponuje ponad stuletnią wiedzą i doświadczeniem, aby oferować innowacyjne i coraz wygodniejsze modele bielizny." Stéphane Laporte, Departament Innowacji Przemysłowych

"Etam dysponuje ponad stuletnią wiedzą i doświadczeniem,
aby oferować innowacyjne i coraz wygodniejsze modele bielizny."
Stéphane Laporte, Departament Innowacji Przemysłowych

A co by było, gdyby opowiedzieć historie kobiet 
poprzez ewolucję ich bielizny?

Stuletnia historia 
bogata 
w innowacje

U zarania XX wieku kobiety wyzwalając się z gorsetów zaczęły zyskiwać wolność i autonomię. W 1916 roku narodziła się marka Etam wspierająca tę „nowoczesną” kobietę, która będzie się rozwijać przez dziesięciolecia. Od ponad 100 lat marka wykorzystuje swoje know-how i innowacje na korzyść pragnień wszystkich kobiet, aby tworzyć z nimi niesamowitą historię.

U zarania XX wieku kobiety wyzwalając się z gorsetów zaczęły zyskiwać wolność i autonomię. W 1916 roku narodziła się marka Etam wspierająca tę „nowoczesną” kobietę, która będzie się rozwijać przez dziesięciolecia. Od ponad 100 lat marka wykorzystuje swoje know-how i innowacje na korzyść pragnień wszystkich kobiet, aby tworzyć z nimi niesamowitą historię.

1910

1916

Max Lindermann otwiera swój pierwszy sklep w Berlinie, rodzi się marka Etam.

1920

1928

Pierwszy paryski butik otwiera się
na ulicy Saint-Honoré.

1930

1936

Powstanie pierwszej francuskiej fabryki marki w Mouveaux na północy Francji.

1940

1944

Po wyzwoleniu Paryża sklepy Etam zostały ponownie otwarte. Krótsze sukienki, pragnienie wolności, cała kolekcja została przeprojektowana, aby sprostać nowym oczekiwaniom kobiet w bieliźnie.

1960

1963

Utworzenie Etam Prêt-à-Porter.
(kolekcje odzieży dostępne w wybranych krajach)

1964

Etam rewolucjonizuje bieliznę dzięki zastosowaniu niezwykle wygodnego materiału: bawełny.

1965

Piżama „baby doll” staje się ulubieńcem wszystkich kobiet.

1968

Żegnajcie ciasne i opięte biustonosze. Nowoczesna i wygodna bielizna przeżywa swoją rewolucję.

1969

Etam prezentuje swoją pierwszą kolekcję kostiumów kąpielowych - rządzi pop i kolor!

1970

1970

W sklepach trwa prawdziwa rewolucja. Bielizna i odzież są prezentowane na wieszakach i dostępne w samoobsłudze.

1975

W poszukiwaniu komfortu marka stawia na koszule nocne.

1980

1983

Ulubiona aktywność kobiet w latach 80. dała początek pierwszej współpracy marki: kolorowe body stworzone we współpracy z gwiazdami aerobiku Véronique i Davina.

1990

1991

Oto wielki powrót seksownej bielizny: Etam wprowadza na rynek magic up, unikalną technologię, która dyskretnie modeluje talię i dekolt.

1998

Era Girl Power jest w pełnym rozkwicie: Etam tworzy dla nich slogan: „Bądź inna, bądź sobą”.

2000

2001

Etam uruchamia swoją internetową witrynę sprzedaży i sprawia, że ​​bielizna jest dostępna wszędzie 24/24.

2007

Marka wprowadza na rynek swoją pierwszą kolekcję bielizny z bawełny organicznej.

2008

Największy sklep z bielizną w Europie otwiera swoje drzwi przy rue de Rennes w Paryżu

2010

2012

Komfort i kobiecość, nowe produkty Sublimizer i Pure Fit po raz kolejny rewolucjonizują gorsety

2014

Etam uzupełnia swoją ofertę o szereg kosmetyków (oferta dostępna w wybranych salonach) i uprawia sport z linią BE+.

2016

Etam świętuje swoje 100-lecie: Etam Live Show. Seksowny, spektakularny pokaz francuskiej mody!

2019

Otwarcie nowego okrętu flagowego w Haussman w Paryżu

2020

2020

Wprowadzenie na rynek naszej pierwszej linii eko-odpowiedzialnych koronek: Chérie-Chérie.

2020

Wprowadzenie na rynek serii biustonoszy YES! dla kobiet po mastektomii.

  • 1910
  • 1920
  • 1930
  • 1940
  • 1960
  • 1970
  • 1980
  • 1990
  • 2000
  • 2010
  • 2020

1916

Max Lindermann otwiera swój pierwszy sklep w Berlinie, rodzi się marka Etam.

1936

Powstanie pierwszej francuskiej fabryki marki w Mouveaux na północy Francji.

1964

Etam rewolucjonizuje bieliznę dzięki zastosowaniu niezwykle wygodnego materiału: bawełny.

1970

W sklepach trwa prawdziwa rewolucja. Bielizna i odzież są prezentowane na wieszakach i dostępne w samoobsłudze.

1983

Ulubiona aktywność kobiet w latach 80. dała początek pierwszej współpracy marki: kolorowe body stworzone we współpracy z gwiazdami aerobiku Véronique i Davina.

1991

Oto wielki powrót seksownej bielizny: Etam wprowadza na rynek magic up, unikalną technologię, która dyskretnie modeluje talię i dekolt.

2001

Etam uruchamia swoją internetową witrynę sprzedaży i sprawia, że ​​bielizna jest dostępna wszędzie 24/24.

2007

Marka wprowadza na rynek swoją pierwszą kolekcję bielizny z bawełny organicznej.

2014

Etam uzupełnia swoją ofertę o szereg kosmetyków (oferta dostępna w wybranych salonach) i uprawia sport z linią BE+.

2016

Etam świętuje swoje 100-lecie: Etam Live Show. Seksowny, spektakularny pokaz francuskiej mody!

2020

Wprowadzenie na rynek serii biustonoszy YES! dla kobiet po mastektomii.

1928

Pierwszy paryski butik otwiera się na ulicy Saint-Honoré.

1944

Po wyzwoleniu Paryża sklepy Etam zostały ponownie otwarte. Krótsze sukienki, pragnienie wolności, cała kolekcja została przeprojektowana, aby sprostać nowym oczekiwaniom kobiet w bieliźnie.

1963

Utworzenie Etam Prêt-à-Porter. (kolekcje odzieży dostępne w wybranych krajach)

1965

Piżama „baby doll” staje się ulubieńcem wszystkich kobiet.

1968

Żegnajcie ciasne i opięte biustonosze. Nowoczesna i wygodna bielizna przeżywa swoją rewolucję.

1969

Etam prezentuje swoją pierwszą kolekcję kostiumów kąpielowych - rządzi pop i kolor!

1975

W poszukiwaniu komfortu marka stawia na koszule nocne.

1998

Era Girl Power jest w pełnym rozkwicie: Etam tworzy dla nich slogan: „Bądź inna, bądź sobą”.

2008

Największy sklep z bielizną w Europie otwiera swoje drzwi przy rue de Rennes w Paryżu

2012

Komfort i kobiecość, nowe produkty Sublimizer i Pure Fit po raz kolejny rewolucjonizują gorsety

2019

Otwarcie nowego okrętu flagowego w Haussman w Paryżu

2020

Wprowadzenie na rynek naszej pierwszej linii eko-odpowiedzialnych koronek: Chérie-Chérie.

Centrum technologii
„made in France”

W sercu
naszych warsztatów

To właśnie w samym sercu naszego centrum technologicznego na północy Francji, w Marcq-en-Baroeul, powstają wyjątkowe kolekcje bielizny, łączące niepowtarzalną wiedzę o produkcji gorsetów z najnowocześniejszymi technologiami.

confort 1
Wyjątkowe koronki

Będąc integralną częścią DNA marki, koronki są podstawą rozwoju kolekcji i są przedmiotem ciągłych badań.

dWyjątkowe koronki

Będąc integralną częścią DNA marki, koronki są podstawą rozwoju kolekcji i są przedmiotem ciągłych badań.

Aby uczcić 100 i 102 lata, wspólnie z jednym z naszych historycznych partnerów, domem NOYON, pracowaliśmy nad wyjątkową koronką. Rezultatem jest techniczna koronka z elastanem, której nie posiada nikt inny.

confort 1
Czy wiesz że?

Biustonosz składa się z około trzydziestu części do złożenia. Ponad 44 operacje wykonywane ręcznie przez nasze szwaczki, czyli ćwiczenie, które wymaga 4 godzin pracy prototypera przed odsłonięciem gotowego produktu. Odkryj różne etapy tworzenia biustonosza.

Czy wiesz że?

Biustonosz składa się z około trzydziestu części do złożenia. Ponad 44 operacje wykonywane ręcznie przez nasze szwaczki, czyli ćwiczenie, które wymaga 4 godzin pracy prototypera przed odsłonięciem gotowego produktu. Odkryj różne etapy tworzenia biustonosza.

confort 1
Pokaz naszego
know-how

Etam Live Show - pokaz na żywo

Każdego roku Etam Live Show jest niepowtarzalną okazją do ujawnienia stuletniego know-how naszych rzemieślników. Podczas tego wyjątkowego wydarzenia prezentujemy nasze wyjątkowe kolekcje stałe i ekskluzywne stworzone specjalnie na tę okazję w naszym centrum technologicznym.

Każdego roku Etam Live Show jest niepowtarzalną okazją do ujawnienia stuletniego know-how naszych rzemieślników. Podczas tego wyjątkowego wydarzenia prezentujemy nasze wyjątkowe kolekcje stałe i ekskluzywne stworzone specjalnie na tę okazję w naszym centrum technologicznym.

Oglądaj the best of

confort 1
confort 1
confort 1
confort 1

+

+