Kontakt

 

Nasz dział obsługi klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach  9:00-17:00.


Klikając w FAQ możesz znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Aby przejść do FAQ, kliknij-tu.

 

6 najczęściej zadawanych pytań

1 - Czy mogę dokonać wymiany produktu jeśli został odesłany do sklepu?

W przypadku zamówień online, nie ma możliwości wymiany. Zwrot należności odbywa się automatycznie po dotarciu Twojej paczki do nas. Zwrot zostanie przesłany na Twoje konto przez Adyen, naszego partnera bezpiecznych płatnościTuż po dokonaniu zwrotu otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem zwrotu.

2 - Czy mogę dokonać wymiany produktu w sklepie i dostać zwrot należności tamże?

Nie ma możliwości wymiany w sklepach stacjonarnych, tylko zwroty. Zwrot należności odbywa się online (na konto bankowe, kartę płatniczą).

Produkty powinny być zwracane z dołączonym formularzem odstąpienia od umowy lub każdą inną jednoznaczną deklaracją odstąpienia

W przypadku zamówień na prezent, istnieje możliwość tylko zalogowania się poprzez «Moje konto»
Uwaga, jeśli zamówienie zostało złożone bez stworzenia konta, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klineta w «Kontakt».

W przypadku zamówienia poprzez wymianę gwiazdek z karty lojalnościowej, akceptujemy tylko wymianę (na produkt w tej samej cenie).

3 - W jaki sposób mogę otrzymać zwrot należności ?

W przypadku zwrotu do magazynu lub niekompletnego zamówienia, zwrot należności jest dokonywany automatycznie na Twoje konto bankowe. /kartę płatnicząZwrot zostanie przesłany na Twoje konto przez Adyen, naszego partnera bezpiecznych płatnościZwrot należności od momentu akceptacji zwrotu paczki trwa zwykle od 4 do 5 dni. Tuż po dokonaniu zwrotu otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem zwrotu.

4 - Zamówienie na Etam.pl było dokonane z użyciem jednej że zniżek lojalnościowych (25 zł / 50 zł / 80 zł / 120 zł). Czy przy dokonywaniu zwrotu, możliwe jest otrzymanie należności powiększone o wartość  tych wykorzystanych zniżek?

Jeśli odsyłasz do magazynu lub oddajesz do sklepu paczkę jako zwrot, zwrot należności jest wartością netto fizycznie zapłaconą za dany produkt. W związku z tym tracisz zniżkę.

5 - Czy mogę śledzić swoje zamówienie poprzez «Moje konto» jeśli zamówienie zostało złożone bez zakładania konta ?

Niestety nie możesz śledzić swoich zamówień poprzez «Moje konto», ani korzystać z usług personalizacji ponieważ nie założyłeś/aś konta. Ta funkcja ma ponadto wiele zalet.

Uwaga, jeśli posiadasz kartę lojalnościową, Twoje gwiazdki nie będą się kumulować bez logowania na konto. Należy założyć konto na Etam.pl abyśmy mogli połączyć Twoją historię zamówień z Twoimi danymi na karcie. 

Prosze wpisać swoje zapytanie.

> Jeśli masz pytania na temat swojej karty Etam, kliknij-tu aby przejść do strefy My Etam.

> Chcesz dołączyć do ekipy Etam? Wejdź na naszą globalną stronę i znajdź ofertę dla siebie recrutement.etam.com.

Dane zapisane na tej stronie są przeznaczone wyłącznie dla Etam. Zgodnie z aktem prawnym Informatique et Libertés n° 78-17 z 6 stycznia 1978 ze zmianami, masz w każdej chwili prawo do wglądu i poprawiania danych, jak również do żądania ich usunięcia. Możesz zaakceptować lub odrzucić wykorzystanie takich danych przez serwis Etam lub przez osoby trzecie. Aby to zrobić, wystarczy napisać do nas podając swoje dane pocztą elektroniczną dok@etam.pl lub pocztą pod adresem: Etam.pl, 57-59 rue Henri Barbusse - 92614 Clichy Cedex - Francja.