NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Informacja o wysyłce zamówienia zostaje przesłana w dniu wyjścia paczki z magazynu we Francji. Jej status u przewoźnika Inpost zmienia się dopiero, gdy przesyłka zostanie zarejestrowana w polskim magazynie. Wówczas status przesyłki zmieni się i będzie możliwość śledzenia paczki u polskiego przewoźnika.
W tej sytuacji możemy ponownie wysłać paczkę jak tylko zostanie zarejestrowana w naszym magazynie we Francji (czas oczekiwania to ok. 3-4 tygodnie). Paczka wysłana zostanie kurierem na adres domowy (nie ma możliwości ponownej dostawy poprzez paczkomat), ponowna wysyłka jest bezpłatna. Po zarejestrowaniu paczki w magazynie wysłane zostanie powiadomienie e-mail. Inną możliwością jest anulowanie zamówienia i zwrot środków. W takim wypadku skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy podając numer zamówienia oraz adres email z którego zostało złożone.
Realizacja zamówienia trwa od 3 do 8 dni roboczych (poniedziałek - piątek) w zależności od wybranej metody dostawy. Uwaga! w pewnych okresach: Wyprzedaże, Święta etc. realizacja Twojego zamówienia może ulec wydłużeniu.