Warunki zwrotów

W Etam zawsze możesz zmienić zdanie !

WYJĄTKOWE WARUNKI ZWROTÓW - dotyczy zamówień online

90 DNI NA ZWROT - od momentu złożenia zamówienia - dotyczy wszystkich zamówień, których termin na zwrot minął w trakcie zamknięcia salonów stacjonarnych oraz wszystkich zamówień złożonych podczas trwania lockdownu
(tj. zamówienia złożone w terminie: 9/10/2020 - 31/01/2021).

30 DNI NA ZWROT - od momentu złożenia zamówienia - obowiązuje dla wszystkich pozostałych zamówień.

Zgodnie z nowym rozporządzeniem rządowym od dnia 20/03/2021 zostaną zamknięte salony stacjonarne Etam na terenie całej Polski. Aby dowiedzieć się więcej kliknij tutaj

Bardzo prosimy o nie odsyłanie zwrotów do salonów stacjonarnych.

Zwroty zamówień internetowych prosimy kierować do magazynu tymczasowego na adres:

ETAM ul. Nowogrodzka 50, 00-695 Warszawa


Kosz zwrotu pokrywa kupujący. Nie ma możliwości zwrotów osobiście pod podanym adresem.

1. Zwrot zamówień online do sklepów Etam

Zwrot do sklepu

Jedną z możliwości jest zwrot produktów w sklepach Etam na terenie Polski (za wyjątkiem Outlet w Ursusie).

Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć przyczepione metki. Ponadto produkty muszą być zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie (nienoszonego, niezniszczonego). Do zwracanego produktu musi być dołączona metka. Do zwracanych produktów powinno zostać dołączone podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego przykład znajduje się poniżej.

Sklep Etam rejestruje zwrot i wręcza Klientowi potwierdzenie przyjęcia produktu. Należy zachować to potwierdzenie, ponieważ jest dowodem dokonania zwrotu. Zwrot należności otrzymasz na konto lub kartę płatniczą.

Podstawą do dokonania zwrotu jest posiadanie numeru zamówienia. Wymiana zakupów internetowych nie jest możliwa.

Jeśli zamówienie zostało złożone bez zakładania konta, w przypadku jakiejkolwiek potrzeby zawsze można skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta - dok@etam.pl

Aby zapoznać się z listą sklepów w Twojej okolicy, kliknij-tu.

2. Zwrot zamówień online pocztą lub kurierem

Zwrot pocztą lub kurierem

Drugą z możliwości zwrotów jest wysyłka pocztą lub kurierem do jedengo z naszych sklepów (za wyjątkiem Outlet w Ursusie).

Opłatą za wysyłkę zwracanych produktów obciążony jest klient za wyjątkiem sytuacji, w której błąd leżał po naszej stronie. W sytuacji, w której błąd leżał po naszej stronie prosimy o wcześniejszy kontakt na adres e-mail dok@etam.pl

Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć przyczepione metki. Ponadto produkty muszą być zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie (nienoszonego, niezniszczonego). Do zwracanego produktu musi być dołączona metka. Do zwracanych produktów powinno zostać dołączone podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego przykład znajduje się poniżej.

Sklep Etam rejestruje zwrot i wysyła Klientowi mailowe potwierdzenie przyjęcia produktu. Należy zachować to potwierdzenie, ponieważ jest dowodem dokonania zwrotu. Zwrot należności otrzymasz na konto lub kartę płatniczą.

Podstawą do dokonania zwrotu jest posiadanie numeru zamówienia.

UWAGA! Po nadaniu paczki zwrotnej prosimy o przesłanie numeru nadania oraz nazwy firmy przewozowej, którą paczka została odesłana na adres dok@etam.pl

Tutaj znajdziesz listę sklepów Etam, na adres których możesz odesłać paczkę do zwrotu (za wyjątkiem sklepu Outlet w Ursusie): kliknij-tu.

3. Zwrot lub wymiana zakupów stacjonarnych

Zwrot do sklepu

Zakupione produkty podlegają wymianie lub zwrotowi w ciągu 30 dni (towar w pełnej cenie) oraz 14 dni (towar przeceniony) od daty zakupu wylacznie na podstawie paragonu fiskalnego. Wymiana produktu możliwa jest wyłącznie na produkt o tej samej wartości lub droższy, za dopłatą.

Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć przyczepione metki. Ponadto produkty muszą być zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie (nienoszonego, niezniszczonego). Do zwracanego produktu musi być oryginalnie dołączona metka.

W przypadku zwrotu produktów, zwrot środków następuje na kartę podarunkową Etam.

Wymiana produktu możliwa jest wyłącznie na produkt o tej samej wartości lub droższy, za dopłatą.

Produkty można zwrócić w dowolnym salonie stacjonarnym za wyjątkiem Outletu Warszawa Ursus. Produkty zakupione w Outlecie można zwrócić jedynie w Outlecie.

Przykład odstąpienia od umowy

Niniejszym informuję Państwa o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży artykułów, podanych poniżej:

- (numer referencyjny zwracanego produktu 1)
- (numer referencyjny zwracanego produktu 2)
- (numer referencyjny zwracanego produktu 3) itd.

Z powodu (opcjonalnie):

Zamówienie nr ............./ dokonane dnia XX/XX/XXXX:

Imię i nazwisko Klienta:

Adres Klienta:

Podpis Klienta

Dnia: DD/MM/YYYY

Zwrot należności

ZAMÓWIENIA ONLINE: Zwrot należności jest zaksięgowany bezpośrednio na Twoim koncie bankowym. W tym celu korzystamy z usług naszego bezpiecznego partnera płatniczego - firmy Adyen. Z reguły trwa do 4-5 dni, a maksymalnie do 14 dni przelew powinien pojawić się na Twoim koncie lub karcie. Następnie e-mail potwierdzający zwrot należności jest przesyłany na podany adres pocztowy. Dla płatności Paypal sprawdź warunki zwrotu na https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/refunded-returns

ZAKUPY STACJONARNE: Zwrot należności następuje na kartę podarunkową Etam. Środki mogą być wykorzystane w ciągu 12 miesięcy od daty dokonania zwrotu. Kartę można wykorzystać w dowolnym salonie stacjonarnym Etam na terenie Polski. Karta nie może być wykorzystana na zakupy online. Karta zwrotów nie podlega wymianie na gotówkę.