Warunki zwrotów

Nasze zaangażowanie

W Etam zawsze możesz zmienić zdanie !

Licząc od daty Twojego zamówienia, masz aż 30 dni na zmianę decyzji, czyli odstąpienie od umowy (produkt nie może być używany i powinien zostać przesłany w oryginalnym opakowaniu) lub 14 dni od daty odbioru zamówienia.

1. Zwrot do sklepów Etam

Zwrot do sklepu

Jedną z możliwości jest zwrot produktów w sklepach Etam na terenie Polski (za wyjątkiem Outlet w Ursusie).

Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć przyczepione metki. Ponadto produkty muszą być zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie (nienoszonego, niezniszczonego). Do zwracanego produktu musi być dołączona metka. Do zwracanych produktów powinno zostać dołączone podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego przykład znajduje się poniżej.

Sklep Etam rejestruje zwrot i wręcza Klientowi potwierdzenie przyjęcia produktu. Należy zachować to potwierdzenie, ponieważ jest dowodem dokonania zwrotu. Zwrot należności otrzymasz na konto lub kartę płatniczą.

Podstawą do dokonania zwrotu jest posiadanie numeru zamówienia.

Jeśli zamówienie zostało złożone bez zakładania konta, w przypadku jakiejkolwiek potrzeby zawsze można skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta - dok@etam.pl

Aby zapoznać się z listą sklepów w Twojej okolicy, kliknij-tu.

2. Zwrot pocztą lub kurierem

Zwrot pocztą lub kurierem

Drugą z możliwości zwrotów jest wysyłka pocztą lub kurierem do jedengo z naszych sklepów (za wyjątkiem Outlet w Ursusie).

Opłatą za wysyłkę zwracanych produktów obciążony jest klient za wyjątkiem sytuacji, w której błąd leżał po naszej stronie.

Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć przyczepione metki. Ponadto produkty muszą być zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie (nienoszonego, niezniszczonego). Do zwracanego produktu musi być dołączona metka. Do zwracanych produktów powinno zostać dołączone podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego przykład znajduje się poniżej.

Sklep Etam rejestruje zwrot i wręcza Klientowi potwierdzenie przyjęcia produktu. Należy zachować to potwierdzenie, ponieważ jest dowodem dokonania zwrotu. Zwrot należności otrzymasz na konto lub kartę płatniczą.

Podstawą do dokonania zwrotu jest posiadanie numeru zamówienia.

Tutaj znajdziesz listę sklepów Etam, na adres których możesz odesłać paczkę do zwrotu (za wyjątkiem sklepu Outlet w Ursusie): kliknij-tu.

Przykład odstąpienia od umowy

Niniejszym informuję Państwa o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży artykułów, podanych poniżej:

- (numer referencyjny zwracanego produktu 1)
- (numer referencyjny zwracanego produktu 2)
- (numer referencyjny zwracanego produktu 3) itd.

Z powodu (opcjonalnie):

Zamówienie nr ............./ dokonane dnia XX/XX/XXXX:

Imię i nazwisko Klienta:

Adres Klienta:

Podpis Klienta

Dnia: DD/MM/YYYY

Zwrot należności

Zwrot należności jest zaksięgowany bezpośrednio na Twoim koncie bankowym. W tym celu korzystamy z usług naszego bezpiecznego partnera płatniczego - firmy Adyen. Z reguły trwa do do 4-5 dni, a maksymalnie do 14 dni przelew powinien pojawić się na Twoim koncie lub karcie.
Następnie e-mail potwierdzający zwrot należności jest przesyłany na podany adres pocztowy.
Dla płatności Paypal sprawdź warunki zwrotu na https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/refunded-returns