Warunki zwrotów

Nasze zaangażowanie

W Etam zawsze możesz zmienić zdanie !

Licząc od daty Twojego zamówienia, masz aż 60 dni na zmianę decyzji, czyli odstąpienie od umowy (produkt nie może być używany i powinien zostać przesłany w oryginalnym opakowaniu).

 

Wybierz jedną z dwóch opcji zwrotów

 

Zwrot pocztą lub kurierem :

Jedną z możliwości zwrotów jest wysyłka pocztą lub kurierem do jednego z naszych sklepów (za wyjątkiem sklepu Outlet w Ursusie).


Opłatą za wysyłkę zwracanych produktów obciążany jest klient za wyjątkiem sytuacji w której błąd leżał po naszej stronie.

 

Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć przyczepione metki. Ponadto produkty muszą być zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie (nienoszonego, niezniszczonego). Do zwracanego produktu musi być dołączona metka.
Zwracane produkty powinny zostać wysłane na podstawie podpisanego oświadczenia o odstąpieniu od umowy, którego przykład znajdziesz w naszych Ogólnych Warunkach Sprzedaży lub każdą inną jednoznaczną deklaracją odstąpienia.

   

Podstawą do dokonania zwrotu jest załączenie do przesyłki numeru zamówienia.


Tutaj znajdziesz listę sklepów Etam, na adres których możesz odesłać paczkę do zwrotu (za wyjątkiem sklepu Outlet w Ursusie): kliknij-tu.

Zwrot do sklepów Etam

Drugą z możliwości jest zwrot produktów w sklepach Etam na terenie Polski (za wyjątkiem sklepu Outlet w Ursusie).

 

Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć przyczepione metki. Ponadto produkty muszą być zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie (nienoszonego, niezniszczonego). Do zwracanego produktu musi być dołączona metka.

Sklep Etam rejestruje zwrot i wręcza Klientowi potwierdzenie przyjęcia produktu. Należy zachować to potwierdzenie, ponieważ jest dowodem dokonania zwrotu. Zwrot należności otrzymasz na konto lub kartę płatniczą.

 

Podstawą do dokonania zwrotu jest posiadanie numeru zamówienia.


Jeśli zamówienie zostało złożone bez zakładania konta, w przypadku jakiejkolwiek potrzeby zawsze można skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta przez «Kontakt» po kliknięciu w «Moje konto».

 

Aby zapoznać się z listą sklepów w Twojej okolicy, kliknij-tu.

Zwrot należności

Zwrot należności jest zaksięgowany bezpośrednio na Twoim koncie bankowym. W tym celu korzystamy z usług  naszego bezpiecznego partnera płatniczego - firmy Adyen. Z reguly trwa do do 4-5 dni, a maksymalnie do 14 dni przelew powinien pojawić się na Twoim koncie lub karcie. Następnie e-mail potwierdzający zwrot należności jest przesyłany na podany adres pocztowy.

Dla płatności Paypal sprawdź warunki zwrotu na https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/refunded-returns