Warunki zwrotów

Nasze zaangażowanie

W Etam zawsze możesz zmienić zdanie !

WYJĄTKOWE WARUNKI ZWROTÓW - dotyczy zamówień online

Bardzo prosimy o wstrzymanie się z wysyłaniem zwrotów do salonów stacjonarnych. Z powodu ich zamknięcia nie będziemy w stanie ich odebrać. Prosimy o zwrot po ponownym otwarciu naszych salonów lub kontakt z Działem Obsługi Klienta mailowo pod adresem dok@etam.pl w celu uzgodnienia szczegółów ewentualnego zwrotu lub uzyskania dodatkowych informacji.

90 DNI NA ZWROT
od momentu złożenia zamówienia - dotyczy wszystkich zamówień, których termin na zwrot minął w trakcie zamknięcia salonów stacjonarnych oraz wszystkich zamówień złożonych podczas trwania lockdownu
(tj. zamówienia złożone w terminie: 9/10/2020 - 31/01/2021).

30 DNI NA ZWROT od momentu złożenia zamówienia - obowiązuje dla wszystkich pozostałych zamówień.

Termin na zwrot liczony jest od dnia złożenia zamówienia online.

1. Zwrot zamówień online do sklepów Etam

Zwrot do sklepu

Jedną z możliwości jest zwrot produktów w sklepach Etam na terenie Polski (za wyjątkiem Outlet w Ursusie).

Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć oryginalnie przyczepione metki. Ponadto produkty muszą być zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie (nienoszonego, niezniszczonego). Do zwracanych produktów powinno zostać dołączone podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego przykład znajduje się poniżej.

Sklep Etam rejestruje zwrot i wręcza Klientowi potwierdzenie przyjęcia produktu. Należy zachować to potwierdzenie, ponieważ jest dowodem dokonania zwrotu. Zwrot należności otrzymasz na konto lub kartę płatniczą.

Podstawą do dokonania zwrotu jest posiadanie numeru zamówienia. Wymiana zakupów internetowych nie jest możliwa.

Jeśli zamówienie zostało złożone bez zakładania konta, w przypadku jakiejkolwiek potrzeby zawsze można skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta - dok@etam.pl

Aby zapoznać się z listą sklepów w Twojej okolicy, kliknij-tu.

2. Zwrot zamówień online pocztą lub kurierem

Zwrot pocztą lub kurierem

Drugą z możliwości zwrotów jest wysyłka pocztą lub kurierem do jedengo z naszych sklepów (za wyjątkiem Outlet w Ursusie).

Opłatą za wysyłkę zwracanych produktów obciążony jest klient za wyjątkiem sytuacji, w której błąd leżał po naszej stronie. W sytuacji, w której błąd leżał po naszej stronie prosimy o wcześniejszy kontakt na adres e-mail dok@etam.pl

Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć przyczepione metki. Ponadto produkty muszą być zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie (nienoszonego, niezniszczonego). Do zwracanego produktu musi być oryginalnie dołączona metka. Do zwracanych produktów powinno zostać dołączone podpisane oświadczenie o odstąpieniu od umowy, którego przykład znajduje się poniżej.

Sklep Etam rejestruje zwrot i wręcza Klientowi potwierdzenie przyjęcia produktu. Należy zachować to potwierdzenie, ponieważ jest dowodem dokonania zwrotu. Zwrot należności otrzymasz na konto lub kartę płatniczą.

Podstawą do dokonania zwrotu jest posiadanie numeru zamówienia. Wymiana zakupów internetowych nie jest możliwa.

UWAGA! Po nadaniu paczki zwrotnej prosimy o przesłanie numeru nadania oraz nazwy firmy przewozowej, którą paczka została odesłana na adres dok@etam.pl

Tutaj znajdziesz listę sklepów Etam, na adres których możesz odesłać paczkę do zwrotu (za wyjątkiem sklepu Outlet w Ursusie): kliknij-tu.

3. Zwrot lub wymiana zakupów stacjonarnych

Zwrot do sklepu

Zakupione stacjonarnie produkty podlegają wymianie lub zwrotowi w ciągu 14 dni od daty zakupu wyłącznie na podstawie okazania dokumentu potwierdzającego zakup (paragon fiskalny lub potwierdzenie płatności kartą)

Zwracane produkty muszą być w stanie niezmienionym, nie mogą nosić oznak używania, muszą być czyste, nie mogą być uprane, muszą być pozbawione zapachu i mieć przyczepione metki. Ponadto produkty muszą być zapakowane w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie (nienoszonego, niezniszczonego). Do zwracanego produktu musi być oryginalnie dołączona metka.

W przypadku zwrotu produktów, zwrot środków następuje na karte podarunkowa Etam.

Wymiana produktu możliwa jest wyłącznie na produkt o tej samej wartości lub droższy, za dopłatą.

Produkty można zwrócić w dowolnym salonie stacjonarnym za wyjątkiem Outletu Warszawa Ursus. Produkty zakupione w Outlecie można zwrócić jedynie w Outlecie.

Przykład odstąpienia od umowy - zakupy online

Niniejszym informuję Państwa o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży artykułów, podanych poniżej:

- (numer referencyjny zwracanego produktu 1)
- (numer referencyjny zwracanego produktu 2)
- (numer referencyjny zwracanego produktu 3) itd.

Z powodu (opcjonalnie):

Zamówienie nr ............./ dokonane dnia XX/XX/XXXX:

Imię i nazwisko Klienta:

Adres Klienta:

Podpis Klienta

Dnia: DD/MM/YYYY

Zwrot należności

ZAMÓWIENIA ONLINE: Zwrot należności jest zaksięgowany bezpośrednio na Twoim koncie bankowym. W tym celu korzystamy z usług naszego bezpiecznego partnera płatniczego - firmy Adyen. Z reguły trwa do 4-5 dni, a maksymalnie do 14 dni przelew powinien pojawić się na Twoim koncie lub karcie. Następnie e-mail potwierdzający zwrot należności jest przesyłany na podany adres pocztowy.
Dla płatności Paypal sprawdź warunki zwrotu na https://www.paypal.com/pl/webapps/mpp/refunded-returns



ZAKUPY STACJONARNE: Zwrot należności następuje na kartę podarunkową Etam. Środki mogą być wykorzystane w ciągu 12 miesięcy od daty dokonania zwrotu. Kartę można wykorzystać w dowolnym salonie stacjonarnym Etam na terenie Polski. Karta nie może być wykorzystana na zakupy online. Karta zwrotów nie podlega wymianie na gotówkę.