FAQ: moje zamówienie

Jak mogę śledzić moje zamówienie?

Jeśli zamówienie zostało złożone z dostawą do domu lub paczkomatu, po otrzymaniu e-maila z potwierdzeniem wysłania zamówienia możesz śledzić drogę swojej przesyłki pod adresem URL podanym w wiadomości. Aby śledzić drogę swojej paczki, wejdź na « Moje konto, a następnie przejdź do sekcji « Moje zamówienia » i kliknij w swoje aktualne zamówienie. W przypadku dostawy do sklepu, otrzymasz e-mail zawiadamiający o wysyłce Twojego zamówienia, a następnie e-mail i/lub SMS zawiadamiający o dostarczeniu Twojej paczki do sklepu. Na odbiór paczki będziesz miała 14 dni. Pamiętaj o podaniu nam swojego numeru telefonu komórkowego, by móc otrzymać od nas sms.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Realizacja zamówienia trwa od 3 do 8 dni roboczych (poniedziałek - piątek) w zależności od wybranej metody dostawy. Uwaga! w pewnych okresach: Wyprzedaże, Święta etc. realizacja Twojego zamówienia może ulec wydłużeniu.

Jak mogę śledzić moje zamówienie złożone jako Gość (bez zakładania konta)?

Aby śledzić zamówienie złożone bez rejestracji wystarczy skorzystać z opcji dostępnej na dole strony w sekcji "Moje zamówienie", wybierając "Śledź zamówienie | Gość". Wówczas zostanie wyświetlone okno, gdzie należy wpisać numer zamówienia i adres e-mail podany przy jego złożeniu. Po podaniu tych informacji strona automatycznie przeniesie Cię do śledzenia dostawy.

Czy mogę śledzić moje zamówienie złożone w salonie stacjonarnym (iPad)?

W przypadku zamówienia złożonego w salonie stacjonarnym z dostawą do wybranego sklepu, otrzymasz e-mail zawiadamiający o wysyłce Twojego zamówienia, a następnie e-mail i/lub SMS zawiadamiający o dostarczeniu Twojej paczki do sklepu. W przypadku zamówienia złożonego w salonie stacjonarnym z dostawą do domu link do śledzenia zamówienia powinien zostać wysłany na adres email podany w zamówieniu.

Czy mogę anulować zamówienie?

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego anulowania. W takim wypadku należy skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy oraz zwrotu zamówienia. Szczegółowe warunki zwrotów znajdziesz TUTAJ.

Czy mogę zmodyfikować swoje zamówienie?

Po złożeniu zamówienia nie ma możliwości jego modyfikacji. Nie możesz zmienić koloru produktu, rozmiaru, ani zmienić zamówionych produktów. W takim wypadku należy skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy oraz zwrotu zamówienia. Szczegółowe warunki zwrotów znajdziesz TUTAJ.

Moje zamówienie zostało odesłane do nadawcy. Co dalej?

W tej sytuacji możemy ponownie wysłać paczkę jak tylko zostanie zarejestrowana w naszym magazynie we Francji (czas oczekiwania to ok. 3-4 tygodnie). Paczka wysłana zostanie kurierem na adres domowy (nie ma możliwości ponownej dostawy poprzez paczkomat), ponowna wysyłka jest bezpłatna. Po zarejestrowaniu paczki w magazynie wysłane zostanie powiadomienie e-mail. Inną możliwością jest anulowanie zamówienia i zwrot środków. W takim wypadku skontaktuj się z nami poprzez formularz kontaktowy podając numer zamówienia oraz adres email z którego zostało złożone.

Dlaczego status mojej przesyłki to "przygotowane przez nadawcę" mimo informacji mailowej o jej nadaniu?

Informacja o wysyłce zamówienia zostaje przesłana w dniu wyjścia paczki z magazynu we Francji. Jej status u przewoźnika Inpost zmienia się dopiero, gdy przesyłka zostanie zarejestrowana w polskim magazynie. Wówczas status przesyłki zmieni się i będzie możliwość śledzenia paczki u polskiego przewoźnika.

Moje zamówienie jest niekompletne. Jak realizowany jest zwrot środków?

Po złożeniu zamówienia na Etam.pl na Twoim koncie bankowym zostaje zablokowana lub pobrana należność za całe zamówienie. W dniu wysyłki, z Twojego konta pobierana jest kwota tylko za wysłane artykuły bądź zlecany jest zwrot kwoty niewysłanego produktu. Pieniądze powracają na konto w przeciągu 14 dni. Jeśli wybrałaś płatność za pomocą Klarny, saldo konta Klarna zostaje zaktualizowane w ciągu 14 dni.

Jakie metody płatności są dostępne?

Etam pracuje od lat z partnerem finansowym ADYEN, który dba o standard bezpieczeństwa SSL. Twoje poufne dane (nr karty, data wygaśnięcia) są przesyłane po zaszyfrowaniu bezpośrednio na serwer ADYEN i nie są w żadnym wypadku przesyłane na nasz serwer. Serwer firmy ADYEN jest podłączony bezpośrednio do serwerów banków w poszczególnych krajach. Dostępne metody płatności: BLIK, przelew bankowy, karta płatnicza VISA / Mastercard.
Możesz również skorzystać z płatności odroczonych za pośrednictwem serwisu Klarna.

Jak mogę otrzymać Fakturę VAT za zamówienie online?

Aby otrzymać fakturę VAT za zamówienie online skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta poprzez formularz kontaktowy podając numer zamówienia oraz dane firmy z numerem NIP.
Przed dokonaniem płatności poinformuj kasjera w salonie stacjonarnym o chęci otrzymania Faktury VAT i podaj NIP firmy. Jeśli kwota na paragonie będzie niższa niż 450 PLN brutto otrzymasz od razu fakturę uproszczoną (paragon z NIP). Jeśli kwota na paragonie będzie wyższa, faktura elektroniczna zostanie wysłana po wypełnieniu oswiadczenia, na podany w nim adres email.

Jak mogę zgłosić reklamację?

W ciągu 12 miesięcy od zakupu przysługuje Ci prawo do złożenia reklamacji jakości produktu w dowolnym salonie stacjonarnym na terenie Polski.